Gmina Smętowo Graniczne ogłasza przetarg
- Adres: 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 619 033 , fax. 585 619 520
- Data zamieszczenia: 2020-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Smętowo Graniczne
ul. Dworcowa 10
83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie
tel. 585 619 033, fax. 585 619 520
REGON: 19167566900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.smetowograniczne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie 15 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Smętowie Granicznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I – wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej na Żłobek Promyczek, ulica Gdańska 23, 83-230 Smętowo Graniczne. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót znajdujący się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ pod nazwą Opis Przedmiotu Zamówienia część I. Część II – dostawa i montaż wyposażenia do Żłobka Promyczek, ulica Gdańska 23, 83-230 Smętowo Graniczne. Wyposażenie musi odpowiadać normom jakie obowiązują przy wyposażaniu tego typu obiektów. Wyposażenie przeznaczone do sal zajęć powinno być dostosowane do dzieci w wieku od 0 – do 3 lat. Szczegółowy wykaz wyposażenia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ pod nazwą Opis Przedmiotu Zamówienia część II. Część III- dostawa oraz montaż mebli wraz ze sprzętem kuchennym do Żłobka Promyczek, ulica Gdańska 23, 83-230 Smętowo Graniczne. Szczegółowy zakres prac określają; projekt budowlany oraz przedmiar robót, znajdujący się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ pod nazwą Opis Przedmiotu Zamówienia część III. 3.3.Szczegółowy zakres zamówienia został określony (dla każdej części) w załączonym opisie przedmiotu zamówienia - (załącznik nr 1 do SIWZ OPZ). Uwaga! Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, dopuszcza się odpowiednio: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia równoważne. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 3.4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót dotyczą tylko części I. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) - § 12 oraz § 13 pkt 2 ust. 6. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. 3.6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 3.9. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca (dotyczy części I ) zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie terenu oraz prace modernizacyjne i remontowe infrastruktury Centrum Wsparcia Rodziny w Blunakach, gmina Dzierzgoń
Dodano: 2023-12-20 - Rozebranie domków letniskowych, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu byłego O.W. Merkury w Juracie – etap I
Dodano: 2022-12-13 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Kopytkowie
Dodano: 2021-04-06 - Rozbiórkę budynków/ obiektów zlokalizowanych na terenie ZMPG S.A. przy ul. Waszyngtona 1 w Gdyni.
Dodano: 2021-02-15 - Budowa stadionu lekkoatletycznego przy ulicy Bałdowskiej w Tczewie – etap II
Dodano: 2021-01-25 - Przebudowa przepustów drogowych
Dodano: 2021-01-20 - Rozbiórka częściowa komina gorzelni położonego na dz. nr 108 obręb Wierszyno, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski
Dodano: 2021-01-12 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Kopytkowie
Dodano: 2020-12-31 - Budowa stadionu lekkoatletycznego przy ulicy Bałdowskiej w Tczewie – etap II
Dodano: 2020-12-01 - Przebudowa drogi gminnej relacji Jasna - Bągart w kierunku Bągart II o długości 0,85 km, w ramach programu pn. Fundusz Dróg Samorządowych
Dodano: 2020-11-04