Przetargi.pl
Utwardzenie ul. Krańcowej, Nowej, Poprzecznej, Krótkiej, Kwiatowej, Słonecznej i Wiosennej w Lipnie wraz z budową kanalizacji deszczowej na ul. Wiosennej w Lipnie

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie ul. Krańcowej, Nowej, Poprzecznej, Krótkiej, Kwiatowej, Słonecznej i Wiosennej w Lipnie wraz z budową kanalizacji deszczowej na ul. Wiosennej w Lipnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. : „Utwardzenie ul. Krańcowej, Nowej, Poprzecznej, Krótkiej, Kwiatowej, Słonecznej i Wiosennej w Lipnie wraz z budową kanalizacji deszczowej na ul. Wiosennej w Lipnie”. 2. Zakres prac do wykonania : 1) Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm – 4772,00 m2. 2) Ułożenie krawężnika drogowego betonowego, szarego, wibroprasowanego, o wymiarach 15x30x100 cm – 1.584,10 m. 3) Ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych, o wymiarach 30x8 cm – 28,50 m. 4) Budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW Ø 315 mm (SN 8 kN/m2) - 117,50 m. 5) Budowa przykanalików z rur litego PCW Ø 200 mm (SN 8 kN/m2) – 13,50 m (8 szt.). Uwaga : 1) Minimalna wytrzymałość na ściskanie użytych materiałów tj. kostki brukowej i krawężnika muszą wynosić 50 Mpa a nasiąkliwość nie przekraczać 5%. 2) Rurociągi grawitacyjne wykonać z rur PVC o przekroju jednorodnym, SN 8kN/m2, litych z wydłużonym kielichem z uszczelką i pierścieniem plastikowym zabezpieczającym uszczelkę przed przesunięciem i demontażem, zamontowane fabrycznie w sposób trwały na stałe. 3) Studnie kanalizacyjne betonowe (dennica monolityczna wraz z kinetą), kręgi oraz zwężki wyprodukowane powinny być z betonu siarczanoodpornego HSR (odporność chemiczna na klasę ekspozycji XA 3 -zgodnie z PN-EN206-1) beton C 40/50, W8, o nasiąkliwości < 5 % (również w kinecie). Nośność zwężki min. 500 kN. Elementy studni łączyć na uszczelki elastomerowe, samosmarujące zgodnie z PN-EN 681-1. Studnie powinny być wyposażone w stopnie złazowe stalowe, powlekane tworzywem sztucznym w kolorze jaskrawym, zgodnie z PN-EN 13101. Studnie powinny odpowiadać wymogom normy PN-EN 1917. Zwieńczenie studni powinny stanowić włazy żeliwne klasy D 400, wypełnione betonem. 3. Oferent ponosić będzie również wszelkie koszty związane z : 1) Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, wytyczenie pasa drogi, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) – 3 kpl. 2) Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego kanalizacji deszczowej z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze - 2 kpl, 3) Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu przy budowie kanalizacji deszczowej – 1 kpl. 4) Sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi gminnej. 5) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 6) Ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami. 7) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 8) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 9) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych. 10) Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. 11) Utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy. 12) Koordynowaniem prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 13) Prowadzeniem dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym w tym dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. 14) Zapewnieniem dozoru mienia na terenie budowy. 15) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Powyższy zakres należy uwzględnić w cenie oferty. 4 Zamawiający wskaże miejsce wywozu urobku z korytowania drogi. Wierzchnia warstwa z korytowania (około 20 cm) stanowi utwardzenie istniejącej drogi i należy ją wyselekcjonować i wywieść niezależnie od pozostałego urobku. 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót są istotnymi elementami zamówienia i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 6 Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane. 7 Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 8 Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 9 W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 10 Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie : piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Poznański Bank Spółdzielczy Filia w Lipnie nr : 42 9043 1083 2832 0045 9169 0006, przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.05.2017 r. do godz. 10.00. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5.Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach