Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętej Trójcy w Janowie Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 21-505 Janów Podlaski, ul. Naruszewicza 17
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-83 341 30 11
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętej Trójcy w Janowie Podlaskim
ul. Naruszewicza 17 17
21-505 Janów Podlaski, woj. lubelskie
tel. 0-83 341 30 11
REGON: 53719888530000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia.janowpodlaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia rzymsko-katolicka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie terenu wokół zabytkowego kościoła oraz obłożenie schodów zewnętrznych kościoła płytami kamiennymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Utwardzenie terenu wokół zabytkowego kościoła oraz obłożenie schodów zewnętrznych kościoła płytami kamiennymi w Janowie Podlaskim przy ulicy Siedleckiej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : - Rozbiórka istniejącego wokół kościoła utwardzenia terenu wykonanego z płyt betonowych i odwiezienie rozebranego materiału. - Wykonanie nowego utwardzenia z kostki kamiennej granitowej. - Ułożenie odwodnienia liniowego ( w bramie) wg. systemu EURODRAIN. - Remont i obłożenie płytami kamiennymi schodów zewnętrznych. - Uporządkowanie terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu. 1). W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 2) wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane jest również dołączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w części IV ust.5 lit. a,b. 2). W zakresie warunku określonego w ust.1 pkt. 3. wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 50 % ceny ofertowej (brutto) oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000 zł. 3). W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt 1 i 4 ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w części IV ust.2.. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy zastosowaniu formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust 4 ustawy p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednio zamawiających lub protokoły odbioru), 4) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywani zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (dotyczy kierownika budowy), 5) pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 7).informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.janowpodlaski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane realizowane w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa szkolnego w Dęblinie - Nr 17/16/N
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa budynku Miejskiego Przedszkola nr 14 przy ul. Kołłątaja 17 w Puławach z budową zjazdu z ul. 6-go Sierpnia
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie termomodernizacji budynków A, B i C z łącznikami wraz z przebudową budynku C w SPSK Nr 4 w Lublinie - opisanej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót.
Dodano: 2015-12-18 - Wykonanie zagospodarowania skweru na działce nr ewid. 3087/61 w Puławach przy ul. Legionu Puławskiego
Dodano: 2015-07-30 - Wykonanie modernizacji placu zabaw z zagospodarowaniem terenu Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Puławach
Dodano: 2015-06-25 - Wykonanie zagospodarowania skweru na działce nr ewid. 3087/61 w Puławach przy ul. Legionu Puławskiego
Dodano: 2015-06-19 - Modernizacja Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Puławach
Dodano: 2015-04-17 - Wykonanie II etapu modernizacji Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Puławach.
Dodano: 2015-04-14 - Przebudowa kuchni z zapleczem magazynowym i socjalnym oraz toalet szkolnych w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. 6-go Sierpnia w Puławach
Dodano: 2015-02-27 - Przetarg nieograniczony na przebudowę mostu w km 0+014 ulica Żródlana, nad rzeką Topornicą w Zamościu , wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego.
Dodano: 2015-02-03