Przetargi.pl
Utwardzenie terenu przy kościele w Grodzisku

Gmina Suchowola ogłasza przetarg

  • Adres: 16150 Suchowola, pl. Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
    pl. Kościuszki 5
    16150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
    REGON: 59950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie terenu przy kościele w Grodzisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu przy kościele w Grodziski. 2. Zadanie obejmuje: - Roboty pomiarowe przy powierzchniowych rob. ziem. - Rozebranie chodników z płyt bet. 50x50x7cm - Wywiezienie gruzu z rozbiórki na odl.1km. - Wykonanie wykopów mechanicznie z transp. urobku na odl.1km. w gruncie kat.III i IV - Koryto wykonane na całej szerokości jezdni i chodników mechanicznie w gr.kat.II-IV głębokości 10cm. - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gr.kat.II-IV - Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie na całej szerokości drogi mechanicznie - gr. 15 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie- gr. 15 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie- gr. 10 cm - Krawężniki betonowe 15x30 na ławie bet. z oporem bet.C8/10 - Obrzeża betonowe 30x8 na podsypce piaskowej - Obrzeża betonowe 20x6 na podsypce piaskowej - Chodniki i place z kostki bet. brukowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem.-pias - Chodniki i place z kostki bet. brukowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej Zakres robót obejmuje jedynie utwardzenie terenu przy kościele w Grodzisku do granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1342 B do ogrodzenia od strony południowej oraz od muru przy kościele do ogrodzenia plebanii. Przybliżony zakres robót obrazuje „załącznik graficzny”, na którym obrysowany jest teren przewidziany niniejszym postępowaniem do realizacji. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają materiały graficzne, wzór kosztorysu ofertowego opracowany na podstawie przedmiaru robót oraz załączniki do SIWZ. 2) Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się marki, znaki towarów, patenty lub pochodzenie albo szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają one na celu jedynie przybliżyć parametry tego produktu. Zamawiający w takiej sytuacji dopuszcza możliwość zastosowania produktu równoważnych. Udowodnienie, że zastosowany produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.): - wykonywanie robót brukarskich minimum 1 osoba. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy pracy tzw. pracowników fizycznych. 5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w szczególności oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy 6. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej – w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach