Przetargi.pl
Utwardzenie terenu o nawierzchni przepuszczalnej na Placu Pielgrzymów wraz z budową kanalizacji deszczowej

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie terenu o nawierzchni przepuszczalnej na Placu Pielgrzymów wraz z budową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Utwardzenie terenu o nawierzchni przepuszczalnej na Placu Pielgrzymów wraz z budową kanalizacji deszczowej”. Utwardzenie terenu o nawierzchni przepuszczalnej na Placu Pielgrzymów wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Wieleń wymaga wykonania następujących robót, w szczególności:  wydzielenie 2 zjazdów do bram wjazdowych na teren ośrodka wypoczynkowego. Zakłada się ich rozdzielenie od pozostałych projektowanych elementów poprzez kolor nawierzchni (kostka grafitowa) oraz odcięcie obrzeżami betonowymi 12x25 cm wtopionymi w kostkę betonową,  miejsca postojowe (13 szt.) zakłada się poprzez oddzielenie ich od pozostałych projektowanych elementów poprzez kolor nawierzchni (kostka czerwona) oraz odcięcie obrzeżami betonowymi 12x25 cm wtopionymi w kostkę betonową,  pozostały obszar pomiędzy istniejącą jezdnią, a miejscami postojowymi, jest jezdnią manewrową, która zakłada się wykonać z kostki betonowej szarej,  powyżej wymienione nawierzchnie są wykonane z warstwy ścieralnej z kostki betonowej dwuteowej typu EKO gr. 8 cm,  przewiduje się dostosowanie do warunków technicznych chodników przebiegających w sąsiedztwie obszaru objętego opracowaniem, poprzez zwiększenie ich szerokości do 1,5 m,  nawierzchnia chodnika zostanie wykonana z kostki betonowej „prostokątnej”, szarej, gr. 6 cm,  celem jeszcze lepszego wchłaniania wody opadowej i roztopowej, zakłada się wykonanie powierzchni chłonnych pomiędzy miejscami postojowymi, a chodnikiem, z kamienia płukanego na geowłókninie filtracyjnej. W przypadku deszczów nawalnych, projektowane wpusty deszczowe stanowią „przelew awaryjny”, kierują wodę systemem projektowanego odwodnienia do istniejącej studni chłonnej. Na odcinku od ostatniego wpustu w kierunku studni chłonnej na działce nr 69 następuje rozsączanie wód opadowych i roztopowych w rurze drenarskiej fi 160 mm w otulinie kokosowej i obsypce z kamienia płukanego w otulinie z geowłókniny.  Ławy betonowe projektowanych obrzeży/oporników/krawężników wykonane są z betonu cementowego C12/15. Powierzchnie utwardzone dla działki: Działka nr 75/12: ok. 603 m2, w tym: 1. zjazdy: 120 m2 2. jezdnie manewrowe: 182 m2 3. miejsca postojowe: 196 m2 4. chodnik: 105 m2 Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót. Wszystkie roboty objęte niniejszym zamówieniem muszą być zgodne z wymogami podanymi w odpowiednich Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) oraz odpowiadać warunkom dla poszczególnych rodzajów robót podanych w Polskich Normach. Zakres przedmiotu obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 700,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; e) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; h) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach