Przetargi.pl
„Utwardzenie terenu kostką brukową betonową parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu”

Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 572 54 30 , fax. 82 572 54 30
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o.
    ul. Żołnierzy WiN 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 572 54 30, fax. 82 572 54 30
    REGON: 365525530

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utwardzenie terenu kostką brukową betonową parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu kostką brukową betonową parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia wraz z charakterystyką techniczną: 1) Przedmiot zamówienia ma na celu usprawnienie odwodnienia poprzez zastosowanie spadków poprzecznych i podłużnych w nawiązaniu do istniejących dróg wewnętrznych oraz do budynku, dzięki którym wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane powierzchniowo na teren nieutwardzony. 2) Zakres prac uwzględnia m.in.: a. utwardzenie terenu z kostki brukowej betonowej parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu na łącznej powierzchni 1082,00 m²; b. zabezpieczenie placu budowy; c. wykonanie prac pomiarowych; d. wykonanie robót ziemnych – wykopy (zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 15 cm) i nasypy (wykonanie nasypu o średniej miąższości warstwy 15 cm pod warstwy konstrukcyjne utwardzenia); e. wykonanie prac pomiarowych – odtwarzanie punktów charakterystycznych oraz wysokościowych; f. wykonanie skarpy i pobocza; g. ustawienie krawężników i obrzeży betonowych o wymiarach: 8x30x100 cm na łącznej długości 33,20 mb; h. wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni utwardzenia oraz profilowanie i humusowanie powierzchni skarpy z obsianiem trawą pobocza i skarpy oraz pielęgnacja w pierwszym okresie wzrostu. 3) Opis warstwy konstrukcyjnej: a. Kostka betonowa szara grubość 8 cm, grubość warstwy: 8 cm b. Podsypka cementowo piaskowa 1:4, grubość warstwy: 4 cm c. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubość warstwy: 22 cm d. Warstwa odsączająca z piasku zagęszczonego mechanicznie, grubość warstwy: 15 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych: 49 cm 4) Odwodnienie powierzchni utwardzenia. Wody opadowe i roztopowe z powierzchni projektowanego utwardzenia będą doprowadzane powierzchniowo w kierunkach nadanych spadków poprzecznych i podłużnych na obszar nieutwardzony. 5) Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, będący załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wizja lokalna. 1) Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, własnym staraniem i na własny koszt dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2) Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalna ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość i okres ważności wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 34 1090 2590 0000 0001 3515 0358. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. UWAGA: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać, co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, a jeżeli oferta Wykonawcy została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: 1) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 3) kwotę, do wysokości, której poręczyciel będzie zobowiązany, 4) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane, 5) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, a jeżeli oferta Wykonawcy została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu na przelewie należy wskazać, jako tytuł wpłaty: Wadium: „Utwardzenie terenu kostką brukową betonową parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium w innych formach należy złożyć (zdeponować) w biurze Głównego Księgowego ZZO przy ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa, oryginały dokumentów w tym zakresie np. dokument gwarancji, lub poręczenia, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem” kopię. 8. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Zwrot wadium. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu winien wskazać w załączniku nr 2 (wzór Formularza Ofertowego) do niniejszej części I SIWZ, numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymaga się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 11.3 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do części I SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a)-h) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń lub dokumentów w pkt 8. ppkt. 8.10. części I SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp lub przesłanek określonych w pkt 7.2 części I SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. 5. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 10. Jeżeli Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia, którego wzoru nie załączył do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć własne oświadczenie o treści odpowiadającej wymogom SIWZ oraz prawa w tym zakresie..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach