Przetargi.pl
Utwardzenie płytami typu JOMB dróg wewnętrznych, zarządzanych przez Gminę Tomaszów Mazowiecki

Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Prezydenta Ignacego Mościckiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
    Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
    REGON: 59064833300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie płytami typu JOMB dróg wewnętrznych, zarządzanych przez Gminę Tomaszów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: a w tym: Część I: Utwardzenie drogi płytami JOMB w miejscowości Wąwał ul. Lipowa Lokalizacja: obręb ewidencyjny nr 18 - Wąwał, numer działki: 445 Zakres rzeczowy: - długość drogi – 357 mb (droga wewnętrzna), - ułożenie płyt JOMB o gr. 12 cm, na podsypce piaskowej o grubości 10 cm na powierzchni 1071 m2, - wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa o szer. 0,25 mb, gr. 8 cm, na powierzchni 178,5 m2 Część II: Utwardzenie drogi płytami JOMB w miejscowości Karolinów ul. Wodnej – II etap Lokalizacja: obręb ewidencyjny nr 7 Karolinów, numer działki: 117/6 Zakres rzeczowy: ul. Wodna: - długość drogi – 167 mb (droga wewnętrzna), - ułożenie płyt JOMB o gr. 12 cm na podsypce piaskowej o gr. 12 cm, na powierzchni 501 m2, - wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa o szer. 0,75 mb, gr. 8 cm, na powierzchni 250,5 m2 Część III: Utwardzenie drogi płytami JOMB w miejscowości Smardzewice część ul. Wschodniej Lokalizacja: obręb ewidencyjny nr 13 - Smardzewice, numer działki: 2376 Zakres rzeczowy: - długość drogi – 600 mb (droga wewnętrzna), - ułożenie płyt JOMB o gr. 12 cm na podsypce piaskowej o gr. 10 cm oraz podbudowie tłuczniowej (materiał z odzysku), na powierzchni 3000 m2, - wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa o szer. 0,75 mb, gr. 8 cm, na powierzchni 900 m2 Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określają przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ) wypełniane dla tej części, na którą Wykonawca składa swoją ofertę. 2) kosztorys ofertowy (osobno dla każdej z części zamówienia) z cenami jednostkowymi na podstawie przedmiarów robót, przekazanych przez Zamawiającego. Kosztorys powinien być wykonany w opcji „kalkulacja uproszczona” i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. 3) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 6) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 7) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach