Przetargi.pl
Utwardzenie placu manewrowego - zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy świetlicy wiejskiej i remizie OSP w Bobach.

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie placu manewrowego - zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy świetlicy wiejskiej i remizie OSP w Bobach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utwardzenie placu manewrowego - zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy świetlicy wiejskiej i remizie OSP w Bobach. Zakres robót budowlanych: 1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych - 0,037 ha; 2) wykopy liniowe przy ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym, głębokość do 1,5 m - 31,50 m3; 3) rury ochronne z PCW o śr. 110 mm dla zabezpieczenia sieci telefonicznej - 34,00m; 4) rury ochronne stalowe o śr. 90 mm dla zabezpieczenia sieci gazowej wraz z wykonaniem 5 sączków węchowych - 29,00 m; 5) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat. III - IV, głębokość do 1,5 m - 31,50 m3; 6) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi - 75,44 m3; 7) dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) - 75,44 m3; 8) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 370,60 m2; 9) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym frakcji 0/31,5 mm zagęszczonym mechanicznie o grubości warstwy ponad 10 cm - 85,238 m3; 10) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 w tym 13 m na łuku - analogia - 78,10 m; 11) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementowa - 41,80 m; 12) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem na parkingu ( kostkę dostarcza inwestor) - 370,60 m2; 13) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 1 szt. Uwaga: Poz. 11) obrzeża betonowe - należy wycenić wg zapisów w formularzu załączniku nr 1a, ( obrzeża o wym. 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej ), rysunek w szczególe B przewiduje błędnie obrzeże o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej. Na podstawie załączonego formularza nr 1a należy opracować kosztorys ofertowy. Cz. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby wysokiej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne , a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę rodzaj materiału, kształt, wielkość, przekrój, wytrzymałość, bezpieczeństwo oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - formularz zał. nr 1a i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumencie po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w punktach 6-9 części XV niniejszej siwz , zamawiający pozostawi bez rozpoznania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość oferowanego okresu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach