Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 087 5628456 , fax. 087 5628438
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach
ul. Noniewicza 10 10
16-400 Suwałki
tel. 087 5628456, fax. 087 5628438
REGON: 20002650700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie placów przy budynkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- zdjęcie ziemi roślinnej i korytowanie, - odwóz nadmiaru ziemi, - dowóz pospółki, - wykonanie podbudowy żwirowo-cementowej - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej polbruk - 3.500 m2, - ustawienie krawężników - 300 mb - ustawienie obrzeży - 300 mb, - rozbiórka podjazdu betonowego. Szczegółowy opis zamówienia zawiera przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: po 5 000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13.08. 2009 r., do godz. 09:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109,poz. 11 58 z późn. zm. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w banku PEKAO S.A. - numer rachunku 67 1240 5211 1111 0000 4926 8016 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 213, w siedzibie zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 5. Zamawiający także zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - przynajmniej dwóch robót drogowych , na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością na załączniku nr 5. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w.w. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 11 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4, 3.w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - przynajmniej dwóch robót budowlanych , na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością na załączniku nr 5. 4.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. . 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu czynności: - Kierownik budowy - ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i doświadczenie zawodowe w funkcji kierownika podobnych robót od minimum 5 lat, - W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: kopie uprawnień budowlanych uprawniających wskazaną osobę do prowadzenia robót stanowiących przedmiot zamówienia wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 8. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, odnoszące się do osób wskazanych, odpowiednio do formy organizacyjnej wykonawcy, w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA PARKINGU WEWNĘTRZNEGO NA TERENIE SIEDZIBY NADLEŚNICTWA GRYFICE
Dodano: 2013-07-31 - UPORZĄDKOWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ : - centrum miejscowości Końskowola, - centrum miejscowości Stary Pożóg, - centrum miejscowości Chrząchów.
Dodano: 2013-06-06 - Wykonanie nawierzchni Miejsc Postoju Pojazdów Nadleśnictwa Polanów
Dodano: 2013-05-07 - Rewitalizacja miejscowości z terenu gminy Rzeczenica poprzez remont parkingów i terenów zielonych
Dodano: 2013-04-08 - Remont utwardzonego miejsca postoju pojazdów wraz z utwardzeniem nowego placu manewrowego przy leśniczówce Kłodawa-II postępowanie
Dodano: 2013-03-12 - Budowa centrum rekreacyjno-wypoczynkowego w Breńsku
Dodano: 2013-03-11 - Remont utwardzonego miejsca postoju pojazdów wraz z utwardzeniem nowego placu manewrowego przy leśniczówce Kłodawa
Dodano: 2013-02-14 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Końskowola - Przebudowa miejsc parkingowych wraz z drogami dojazdowymi na działkach nr 458/5 i 458/10
Dodano: 2012-06-13 - Budowa parkingu przy rondzie w Rzeczenicy
Dodano: 2011-06-08 - Remont budynku administracyjnego przy ul. Leśnej 1 w Trzebnicy: Zagospodarowanie terenu - etap I
Dodano: 2011-02-09