Przetargi.pl
Utwardzenie nawierzchni na działce nr 248/10 przy ul. Fryderyka Chopina (od strony ul. Bohaterów Westerplatte przy GDDKiA)

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2010-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie nawierzchni na działce nr 248/10 przy ul. Fryderyka Chopina (od strony ul. Bohaterów Westerplatte przy GDDKiA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni na działce nr 248/10 przy ul. Fryderyka Chopina (od strony ul. Bohaterów Westerplatte przy GDDKiA). Planowana inwestycja polega na utwardzeniu nawierzchni istniejącego placu zlokalizowanego przy ul. Fryderyka Chopina w Zielonej Górze. W ramach zadania przewidziano także likwidację nieczynnego kanału wentylacyjnego, wykonanie nawierzchni placu na śmietniki i trzepak oraz rozbiórkę istniejących i budowę nowych schodów terenowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:: 1) Roboty przygotowawcze: zabezpieczenie drzew na okres prowadzenia prac budowlanych - 1 szt., rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm - 20,00 m, rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 30x8 cm - 37,00 m, rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm - 61,00 m2, rozebranie schodów terenowych z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm - 4,00 m2, rozebranie konstrukcji żelbetowej (kanał wentylacyjny) - 3,00 m2, przestawienie trzepaka (odkopanie, wykonanie dołów, ustawienie, zabetonowanie) - 1 szt., demontaż trzepaka (wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacją) - 1 szt., demontaż wieszaków stalowych na pranie (wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacją) - 4 szt., ułożenie rur osłonowych dwudzielnych typu AROT 110 PS - 31,00 m. 2) Podbudowy: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 371,00 m2, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (pod schodami terenowymi), średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 14 cm - 6,00 m2, wykonanie warstwy odsączającej (żwir 8/16 mm), grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 175,00 m2, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 300,00 m2. 3) Nawierzchnie: nawierzchnia placu z kostki granitowej 8/10 cm (materiał inwestora, dowóz ze Skwierzyny - magazyn GDDKiA) na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 175,0 m2 nawierzchnia placu z kostki granitowej 5/7 cm (materiał inwestora, dowóz z magazynu - ZGKiM, ul. Zjednoczenia) na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 125,0 m2 nawierzchnia chodników z kostki granitowej 5/7 cm (materiał inwestora, dowóz z magazynu - ZGKiM, ul. Zjednoczenia) na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem- 65,0 m2 4) Elementy ulicy: ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 - 87,00 m, ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15- 23,00 m, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm na płask(zjazdy dla wózków) - 4,80 m, schody terenowe z płyt betonowych (czerwonych i szarych) o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 6,00 m2, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm (policzki schodów terenowych) wraz z wykonanie ławy betonowej z betonu C12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 4,80 m, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm wraz z wykonanie ławy betonowej z betonu C12/15, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 25,00 m. 5) Oznakowanie dróg i elementy bezpieczeństwa ruchu: ustawienie betonowych słupków przeszkodowych - 18 szt., ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5 m - 19,00 m, ustawienie znaków drogowych - 2 szt., 6) Zieleń drogowa - przygotowanie podłoża i wysianie trawy wraz z pielęgnacją - 220,00 m2. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 5. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia; 2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach