Przetargi.pl
Utwardzenie nawierzchni jezdni ulic: Kamiennogórskiej, Makuszyńskiego, Heweliusza, Sabały, Zamkowej, odc. ul. Cieplickiej, Strumykowej, Kusocińskiego, Rubinowej w Jeleniej Górze.

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie nawierzchni jezdni ulic: Kamiennogórskiej, Makuszyńskiego, Heweliusza, Sabały, Zamkowej, odc. ul. Cieplickiej, Strumykowej, Kusocińskiego, Rubinowej w Jeleniej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podwójnego utrwalenia powierzchniowego ulic: Heweliusza, Kamiennogórskiej, Makuszyńskiego, Sabały, Zamkowej, Kusocińskiego, Cieplickiej (dojazd do nr 136 i 138 oraz dojazd do budynku 185a), Rubinowej, Strumykowej (odcinek od ul. Orzeszkowej do ulicy Sudeckiej) w Jeleniej Górze. W ramach zadania przewiduje się wykonanie: a.dla ulicy Kamiennogórskiej: - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniem wraz z uzupełnienie materiałem kamiennym o grubości do 5 cm - 2.200 m2 - wykonanie podwójnego utrwalenia powierzchniowego - 2.200 m2 - uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym b. dla ulicy Heweliusza: - regulację krawężników - 350 mb, - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej wraz z uzupełnieniem materiałem kamiennym o grubości do 5 cm - 850 m2, - wykonanie podwójnego utrwalenia powierzchniowego - 850 m2 c. dla ulic: Sabały, Makuszyńskiego, Kusocińskiego, Rubinowej, Strumykowej, Cieplickiej: - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniem wraz z uzupełnieniem materiałem kamiennym o grubości do 10 cm - 7.700 m2, - wykonanie podwójnego utrwalenia powierzchniowego - 7.700 m2, - uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym - 1.600 m2. d. dla ulicy Zamkowej: - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni wraz z uzupełnieniem materiałem kamiennym o grubości warstwy do 5 cm - 1.800 m2, - wykonanie podwójnego utrwalenia powierzchniowego - 1.800 m2 - uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy krajowi i zagraniczni, spełniający warunki i wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 -tekst jednolity oraz DZ. U. z 2008 r., Nr 171, poz. 1058), a w szczególności Wykonawcy którzy spełnią poniższe warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa. d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo Wykonawca lub konsorcjum muszą się wykazać wykonanym w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednym zamówieniem o podobnym charakterze i kosztach. Za podobny charakter Zamawiający uzna wyłącznie realizację budowy lub remontu dróg. Wysokość minimalna zamówienia w zakresie podobnych kosztów robót została ustalona przez Zamawiającego na poziomie 100.000,00 zł brutto, a koszty wykonanych robót oceni z tolerancją 10% w dół.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa), 4. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych 100.000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 100.000,00 PLN na zadanie na które składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ważne przez cały czas trwania umowy), 6. Dowód wniesienia wadium, 7. Wypełnione załączniki do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach