Przetargi.pl
Utwardzenie nawierzchni i zagospodarowanie terenu przy ul. Krasińskiego/Niemierzyńska w Szczecinie (działka nr 16/2 i 46 z obrębu 1002)

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie nawierzchni i zagospodarowanie terenu przy ul. Krasińskiego/Niemierzyńska w Szczecinie (działka nr 16/2 i 46 z obrębu 1002)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na utwardzeniu nawierzchni i zagospodarowaniu terenu polegającego na utworzeniu terenów rekreacji i zieleni na działce nr 16/2 i 46 z obrębu 1002 przy ul. Krasińskiego i Niemierzyńskiej w Szczecinie, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) Plac postojowy: a) Usunięcie warstwy nawierzchni istniejącej za pomocą spycharek, b) Mechaniczne wykonanie koryta, c) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe w gruncie, d) Krawężniki betonowe wystające na podsypce cementowo-piaskowej, e) Podbudowa z kruszywa łamanego, f) Wykonanie podsypki piaskowej pod płyty wielootworowe ażurowe, g) Nawierzchnie z płyt wielootworowych ażurowych, wraz z wypełnieniem otworów, h) Wykonanie uzupełnienia wypełnienia otworów w płytach ażurowych w okresie gwarancyjnym, i) Wbudowanie gruntu w pobocze, j) Wywiezienie gruzu i utylizacja gruzu, k) Obsługa geodezyjna, l) Regulacja krawężników i chodnika z płyt betonowych przy wjeździe na teren utwardzany z ul. Krasińskiego. 2) Chodniki: a) Mechaniczna wycinka drzew, b) Ręczne karczowanie pni, zagajników, c) Mechaniczne plantowanie terenu, d) Mechaniczne wykonanie koryta, wywóz nadmiaru ziemi, e) Wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem, f) Podbudowa z kruszywa naturalnego, g) Ręczne rozebranie podbudowy betonowej, h) Rowki pod obrzeża w gruncie, i) Obrzeża betonowe wystające na podsypce cementowo-piaskowej, j) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej. 3) Tworzenie miejsc zieleni i rekreacji: a) Zerwanie istniejącej nawierzchni gruntowej, b) Wycięcie płatów darniny, uzupełnienie czarnoziemu, c) Wykonanie trawników dywanowych wraz z pielęgnacją, d) Sadzenie drzew i krzewów wraz z pielęgnacją, e) Zakup i montaż elementów małej architektury (altana ogrodowa, stół betonowy do gry w szachy, ławka z pedałami, ławka, kosze na odpadki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 8 125,00 zł (słownie: osiem tysięcy sto dwadzieścia pięć złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach