Przetargi.pl
Utwardzenie nawierzchni: chodnika pomiędzy ul. Kościuszki i ul. M.C. Skłodowskiej, terenu międzyblokowego przy ul. Chopina oraz obszaru w rejonie ul. Jeleniogórskiej nr 59 w Kamiennej Górze

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie nawierzchni: chodnika pomiędzy ul. Kościuszki i ul. M.C. Skłodowskiej, terenu międzyblokowego przy ul. Chopina oraz obszaru w rejonie ul. Jeleniogórskiej nr 59 w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni celem poprawy stanu nawierzchni i usprawnienia warunków komunikacyjnych. Zamówienie podzielone zostało na trzy części: Część I. obejmuje utwardzenie nawierzchni chodnika pomiędzy ul. Kościuszki i ul. M.C. Skłodowskiej w Kamiennej Górze. Zakres planowanych robót budowlanych w ramach tej części zamówienia: wyznaczenie trasy projektowanego chodnika, usunięcie nadmiaru gruntu w miejscu obniżenia projektowanego chodnika - ok. 30m3, rozbiórka pozostałości nawierzchni asfaltowej gr. 4cm i obrzeży w części istniejącego chodnika - pow. ok. 70 m2, wykonanie koryta w gruncie do głębokości ok. 30 cm z wywiezieniem nadmiaru gruntu, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie schodów betonowych z balustradą, ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm na ławie betonowej z oporem - 117 mb, ułożenie warstw projektowanej nawierzchni z zagęszczeniem, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 128 m2. Część II. obejmuje utwardzenie nawierzchni terenu międzyblokowego przy ul. Chopina w Kamiennej Górze. Zakres planowanych robót budowlanych w ramach tej części zamówienia: wyznaczenie trasy projektowanego chodnika, rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej na trasie projektowanego wjazdu (ok. 140 m2 gr. 10 cm), wykonanie koryta w gruncie do głębokości ok. 45 cm z wywiezieniem nadmiaru gruntu, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, ustawienie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej z oporem - 140 mb, ułożenie warstw projektowanej nawierzchni z zagęszczeniem, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 240 m2, zamocowanie słupków ograniczających ruch pieszy - 6 szt, uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez uzupełnienie i wyrównanie gruntu lub uzupełnienie nawierzchni betonowej. Część III. obejmuje utwardzenie nawierzchni obszaru w rejonie ul. Jeleniogórskiej nr 59 w Kamiennej Górze. Zakres planowanych robót budowlanych jest następujący: wyznaczenie trasy projektowanego placu, wykonanie koryta w gruncie do głębokości ok. 45 cm z wywiezieniem nadmiaru gruntu, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem - 75 mb, montaż obrzeży betonowych 8x30 - 20 mb, ułożenie warstw projektowanej nawierzchni z zagęszczeniem, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 241 m2, uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez uzupełnienie i wyrównanie gruntu przyległego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach