Przetargi.pl
Utwardzenie drogi Śliwiny - Gniszewo

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Lecha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2012-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12 12
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie drogi Śliwiny - Gniszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania związana z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. Utwardzenie drogi Śliwiny - Gniszewo. Zakres prac obejmuje:1. Roboty pomiarowe na odcinku 0,95km; 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża, korytowanie drogi; 3.Uzupełnienie podbudowy z KŁSM 0/31,5; 4.Rozbiórka nawierzchni utwardzonej z kamienia polnego; 5. Regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej; 6. Skropienie podbudowy asfaltem; 7. Nawierzchnia z BA 0/16; 8. Przebudowa istniejących zjazdów; 9.Utwardzenie poboczy; 10.Oznakowanie (dwa komplety) - Uwaga! Zmiana nawierzchni; 11. Wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego; Zaleca się aby Wykonawca skalkulował cenę w oparciu o wizję terenu. Odcinek drogi podlegający przebudowie wynosi 0,95 km i znajduje się w ciągu drogi Śliwiny - Gniszewo (odcinek zaczyna swój bieg od skrzyżowania dróg w miejscowości Śliwiny w kierunku wsi Gniszewo). Docelowa szerokość jezdni - 5 m (bez poboczy, pobocza 2 x 0,5 m). Pobocza drogi należy utwardzić kruszywem 0/16 (łamanym lub naturalnym), spadek poboczy 8%. Utwardzony odcinek drogi należy tak wyprofilować, aby wody opadowe z przebudowywanego odcinka drogi spływały na pobocze. Spadek jezdni jednostronny 2%. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Szkic drogi został przedstawiony w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca przed przystąpieniem do prac sporządzi projekt organizacji ruchu na czas budowy. Przedmiotowy projekt podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia drogi (należy umożliwić przejezdność drogi). Pobocza drogi należy po zakończeniu prac uporządkować, istniejącą zieleń przydrożną odtworzyć. Niweleta przebudowanej drogi na początkowym i końcowym odcinku, musi nawiązywać do istniejącej wysokości drogi. Całość utwardzonego odcinka drogi musi tworzyć jednolitą powierzchnię. Wykonawca na własny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia podczas robót ziemnych urządzeń melioracyjnych, należy je odbudować; Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu prac drogowych dostarczyć: protokół potwierdzający grubość warstwy wierzchniej świadectwa dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu technicznego terenu budowy i terenów przyległych, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót w ilości 2 egz. gwarancje i atesty producentów na wbudowane materiały, W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale. 25 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań, jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 2 egz. (np. pomiar powykonawczy, atesty, aprobaty, itp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się złożenia przez wykonawce wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach