Przetargi.pl
Utwardzenie dróg gminnych w gminie Cedry Wielkie

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6836164 , fax. 58 6836166
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 6836164, fax. 58 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie dróg gminnych w gminie Cedry Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej Cedrach Małych ul. Długa dz. 16/2 II.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej w Kiezmarku ul. Kwiatowa dz.59 III.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej w Koszwałach ul. Akacjowa dz.80/12 IV.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej w Trutnowach ul. Kasztanowa dz.301 I.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej Cedrach Małych ul. Długa dz. 16/2 Remont drogi osiedlowej polega na wykonaniu robót rozbiórkowych istniejących płyt ,robotach ziemnych ,utwardzeniu nawierzchni dragi płytami JOMB o wymiarach 1,0 x0,75 x12,5 o dł. ok. 165 mb i pow.330m2/ dwuślad/ z materiału dostarczonego przez Zamawiającego. Płyty ułożone na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu i warstwie odsączającej z piasków do nawierzchni drogowych gr.20cm. II.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej w Kiezmarku ul. Kwiatowa dz. 59 Remont drogi osiedlowej polega na wykonaniu robót rozbiórkowych istniejących płyt ,robotach ziemnych ,utwardzeniu nawierzchni dragi płytami JOMB o wymiarach 1,0 x0,75 x12,5 o dł. ok. 75 mb i pow.150 m2/ dwuślad/ z materiału dostarczonego przez Zamawiającego. Płyty ułożone na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu i warstwie odsączającej z piasków do nawierzchni drogowych gr.20cm. III.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej w Koszwałach ul. Akacjowa dz. 80/12 Remont drogi osiedlowej polega na wykonaniu robót ziemnych utwardzeniu nawierzchni dragi płytami JOMB o wymiarach 1,0 x0,75 x12,5 o dł. ok. 200mb i szer. 4,00 m. pow.800 m2 / materiał dostarczony przez Zamawiającego na powierzchni drogi 375 m2. Dostawa płyt przez Wykonawcę na drogę o pow. 425 m2. Płyty ułożone na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu i warstwie odsączającej z piasków do nawierzchni drogowych gr.20cm. IV.Utwardzenie nawierzchni drogi osiedlowej w Trutnowach ul. Kasztanowa dz. 301 / dwa wjazdy o dł. 50 mb i pow. 200 m2 każdy/ Remont drogi osiedlowej polega na wykonaniu robót ziemnych ,utwardzeniu nawierzchni drogi płytami JOMB o wymiarach 1,0 x0,75 x12,5 o dł. ok. 100 mb i pow.400m2 z materiału dostarczonego przez Zamawiającego. Płyty ułożone na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu i warstwie odsączającej z piasków do nawierzchni drogowych gr.20cm. Obowiązki Wykonawcy a)na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb; b)na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; c)na własny koszt wykonać zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy; d)opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu; e)zabezpieczenie dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które może spowodować transport i sprzęt Wykonawcy. W szczególności dostosowanie się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach; f)sprzątanie na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę; g)powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych - nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót; h)udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; i)po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót; j)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami; k)ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; l)na własny koszt do bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy; m)na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót; n)natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; o)przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem; p)przeprowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401 z późn. zm.); q)protokolarnie przejąć teren budowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 niniejszej umowy; r)wykonać zamówienie z materiałów, odpowiadających wymogom, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i dokumentacji projektowej (przedmiarze robót). (w tym również z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego); s)przedstawić na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia; t)opracować i przekazać Zamawiającemu geodezyjny pomiar powykonawczy oraz zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego; u)wykonać przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym; v)uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; w)zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) 2. Termin wniesienia wadium: 11.07.2012r. do godz. 11:00 3. wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a)Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)Gwarancjach bankowych d)Gwarancjach ubezpieczeniowych e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 3 lit. a. z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony - drogi gminne. 5. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest przez zamawiającego wymagane. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach