Przetargi.pl
UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01, , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, , fax. 71 303 55 00
    REGON: 52500400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ciągłe utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, targowisku, ciągach pieszych, pieszo – jezdnych, parkingach przystankach autobusowych, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego. Do obowiązków wykonawcy należy: I. Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni określonej w załączniku nr 4 1. Koszenie mechaniczne w okresie wegetacyjnym – częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 15 cm, równocześnie należy dokonywać podkoszeń przy drzewach, klombach, znakach oraz innych urządzeniach zlokalizowanych na terenach objętych koszeniem. Konieczność wykonania minimum czterokrotnego koszenia w okresie wegetacyjnym. 2. Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów ozdobnych, winna być dokonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą co najmniej cztery razy w ciągu roku w terminach dostosowanych do gatunków roślin. Równolegle z przycinką żywopłotów i formowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 3. W okresie od maja do września należy co dwa tygodnie dokonywać ręcznego plewienia klombów, usuwania chwastów oraz samosiejek z obrębu klombów. Powierzchnia około 1.850 m2. 4. Bieżące usuwanie liści i owoców w okresie ich opadania oraz po opadnięciu. 5. Równocześnie z koszeniem, formowaniem i przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu jednego dnia ) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu. Zamawiający nie wymaga Karty Przekazania Odpadów za skoszoną trawę. 6. Bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenach zielonych polegające na zbieraniu, usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń i odpadów według ustalonej częstotliwości (załączniku nr 4– częstotliwość sprzątania w tygodniu). 7. Bieżące sprzątanie oraz usuwanie śniegu ( szerokość odśnieżania – ok.2 mb) i zwalczanie śliskości ( środek – sól+ piasek razem) na chodnikach bezpośrednio przyległych do nieruchomości, powierzchnia około 1850 m2 . Środki do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca. 8. Bieżące utrzymanie terenu wokół pojemników na odpady komunalne (w promieniu 2 metrów) polegające na zamiataniu, zbieraniu powstałych zanieczyszczeń, wysypanych odpadów przy kontenerach oraz wrzucenie ich do właściwych pojemników. 9. Wywożenie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpadów wielkogabarytowych pozostawionych przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt. Szacunkowa ilość – 500 kg/miesiąc. 10. Wywożenie do ZGO Gać zdemontowanego sprzętu AGD i RTV pozostawionego przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt., ok.50 kg/miesiąc. II. Tereny utwardzone - stanowią ok. 70% powierzchni określonej w zał. nr 4 1. Bieżące utrzymanie czystości, zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i zamiatanie z ustaloną częstotliwością (załącznik nr 4 tabela – częstotliwość sprzątania w tygodniu). 2. Bieżące sprzątanie oraz usuwanie śniegu( szerokość odśnieżania - ok.2 mb) i zwalczanie śliskości ( środek – sól + piasek razem)na chodnikach bezpośrednio przyległych do nieruchomości, powierzchnia około 4 300 m2. Środki do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca. 3. Bieżące utrzymanie terenu wokół pojemników na odpady komunalne (w promieniu 2 metrów) polegające na zamiataniu, zbieraniu powstałych zanieczyszczeń, wysypanych odpadów przy kontenerach oraz wrzucenie ich do właściwych pojemników. 4. Wywożenie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpadów wielkogabarytowych pozostawionych przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt. Szacunkowa ilość – 500 kg/miesiąc. 5. Wywożenie do ZGO Gać zdemontowanego sprzętu AGD i RTV pozostawionego przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt.. ok.50 kg/miesiąc 6. Likwidacja chwastów narastających na chodnikach, parkingach, ciągach pieszo-jezdnych i innych utwardzonych (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych). 7. Zimowe utrzymanie – usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, parkingach, chodnikach i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych (środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca, mieszanka sól + piasek). 8. Utrzymanie targowiska przy ul. Sportowej (czynne wtorek, piątek i sobota w godz; 6-15). Sprzątanie terenu dzień przed lub po zakończeniu handlu. Koszenie trawy w okresie wegetacyjnym, zimowe utrzymanie terenu. Zimowe utrzymanie po stronie Wykonawcy. III. Utrzymanie przystanków komunikacji autobusowej (załącznik nr 5) na terenie Gminy Miasto Oława, obejmuje wykonanie następujących prac: a) zamiatanie całej powierzchni przystanków wraz z zatoką, obejmujący teren o długości zatoki przystankowej, na przystankach bez zatoki teren o długości 10 m (tj. po 5 m z każdej strony boku wiaty lub po 5 m z każdej strony słupka) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata lub słupek. b) utrzymanie w czystości trawnika w promieniu 5 m wokół wiaty, oraz koszenie trawy jeżeli przekroczy wysokość 15 cm, c) teren przystanku należy uprzątnąć z piachu, szkła, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń . Prace należy wykonywać 3 razy w tygodniu tzn. poniedziałek, środa, piątek, d) likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonych w załączniku nr 5, (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych), e) mycie wiat przystankowych z częstotliwością 3 razy w roku (marzec, czerwiec, październik), tzn.: - mycie całej powierzchni wiat wraz z czyszczeniem rynienki odpływowej. W razie niekorzystnych warunków atmosferycznych w miesiącu marcu Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu mycia wiat z miesiąca marzec na kwiecień, jednakże powyższa czynność należy uzgodnić z Zamawiającym, mycie szyb wraz z usunięciem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp., mycie ławek znajdujących się pod wiatą i innych znajdujących się w obrębie przystanku, f) bieżące utrzymywanie czystości wiat i słupków przystankowych obejmuje: - usuwanie naklejanych ogłoszeń, reklam, itp. z wiat i słupków oraz malowanych farbami rysunków i napisów z wiat, usuwanie z ławek i siedzisk usytuowanych w wiatach i w obrębie przystanku zanieczyszczeń typu: rozlane płyny, materiały sypkie itp., g) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w pkt a w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę, odśnieżanie do tzw. gołej płytki. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Do obowiązków Wykonawcy należy także usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu. h) po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w pkt a i obrzeży chodnikowych, IV. Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego (zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach organizowanych przez Zamawiającego i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń 9 w ciągu jednego roku w tym powierzchnie do sprzątania do 1ha – 6 zdarzeń w ciągu roku, powierzchnie do sprzątania do 0,5 ha – 3 zdarzenia w ciągu roku. Utylizacja zebranych odpadów po stronie Wykonawcy. V. Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 5 obejmujące: 1. Koszenie mechaniczne w okresie wegetacyjnym – częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 15 cm, równocześnie należy dokonywać podkoszeń przy drzewach, płytach nagrobkowych oraz innych urządzeniach zlokalizowanych na terenach objętych koszeniem. Wykonanie minimum czterokrotnego koszenia w okresie wegetacyjnym. 2. Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów ozdobnych w okresie od maja do września winna być dokonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą co najmniej cztery razy w roku w terminach dostosowanych do gatunków roślin. Równolegle z przycinką żywopłotów i forowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 3. Równocześnie z koszeniem, formowaniem, przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu jednego dnia) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu. 4. Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej co najmniej jeden raz w miesiącu (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych). 5. Odchwaszczanie i utrzymanie mogił w należytej czystości. 6. Oczyszczanie pomnika oraz płyt nagrobkowych po każdorazowym koszeniu trawy. 7. Nasadzenie i pielęgnacja kwiatów sezonowych ( begonie) w czterech gazonach przed pomnikiem, nasadzenia winny utrzymywać się w miesiącach maj - listopad) przed posadzeniem należy uzgodnić ich rodzaj z zamawiającym. 8. Ustawienie co najmniej trzech zniczy otwartych (średnica co najmniej 25 cm) oraz dwóch zniczy zamkniętych (o wysokości co najmniej 20 cm) przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed dniem 23 luty, Św. Wielkiej Nocy, 1 i 9 maj, 1 listopad i Świętami Bożego Narodzenia. 9. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych aktach wandalizmu na terenie cmentarza. Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania. VI. Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez: 1. Nieodpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie od poniedziałku do piątku 10:00-18:00. Soboty, niedziele i święta w okresie: maj, - październik godz. 10:00-18:00 natomiast w pozostałych miesiącach od 10:00-14:00. 2.Wydłużenie godzin otwarcia szaletu na uzasadnione żądanie Zamawiającego bez naliczenia dodatkowych opłat (około 40 godzin w skali roku podczas imprez masowych). 3. Sprawowanie nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu. 4. Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów oraz drzwi wewnątrz obiektu jednorazowo podczas trwania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie obiektu. 5. Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. (szacunkowe zużycie miesięczne środków czystości, papier toaletowy – 60 rolek, mydło w płynie – 30 l, ręczniki papierowe – 60 paczek x 20 szt..) 6. Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych a co najmniej jeden raz w tygodniu mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu. 7. Usuwanie aktów wandalizmu np. graffiti ze stolarki okiennej, drzwiowej oraz informowanie Zamawiającego o każdym tego typu zdarzeniu. 8. Dbanie o porządek w bezpośrednim sąsiedztwie tj. 2 m od ścian obiektu poprzez zamiatanie i usuwanie narastającej roślinności (dopuszczamy stosowanie środków chemicznych) w tym usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości. W obiekcie znajdują się następujące urządzenia sanitarne: 3 muszle klozetowe, 3 pisuary, 2 umywalki, 2 baterie, 2 elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. Obiekt jest ogrzewany grzejnikami elektrycznymi. Kubatura obiektu ok.75 m3 (5m x 5m x 3m), pomieszczenia szaletu wykafelkowane: - podłogi - ściany od podłogi po sufit
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach