Starostwo Powiatowe w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5415052
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opolu
ul. Piastowska 14 14
45-082 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5415052
REGON: 53141224300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych położonych w Opolu przy pl. Wolności 7/8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i gospo- darczych, położonych w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu, o łącznej powierzchni ok. 480 m2. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ pt. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3. Postanowienia umowne zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: - wykonawca (lub partnerzy łącznie - w przypadku oferty wspólnej) wykonywał usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - utrzymywanie czystości pomieszczeń - u co najmniej 1 zamawiającego przez co najmniej 1 rok (u każdego) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (XII.2006r. ÷ XII.2009r.), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ,tj. osoby podpisujące ofertę): a) wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1), b) dowód wniesienia wadium 2500 zł, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (wg załącznika nr 2) d) wykaz wykonanych usług (wg załącznika nr 3) + stosowne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - np. referencje, protokoły odbioru, itp. e) dane dot. podwykonawstwa (wg załącznika.nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać:nie dotyczy, i również załączyć do oferty f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione / uaktualnione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, g) pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą- - w oryginale lub poświadczone notarialnie 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt c), f) i g) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (g), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 5/2014/U
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług porządkowych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Krapkowicach
Dodano: 2013-12-11 - OL-251/PN/3/13
Dodano: 2013-12-11 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: Opolu przy ul. 1 Maja 6, Oleśnie przy ul. Rynek 20, Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 3 zadania częściowe. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP-016/II/ 151/2013/U
Dodano: 2013-12-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM W NYSIE
Dodano: 2013-12-09 - Obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn w 2014 roku
Dodano: 2013-12-02 - KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH I SANITARNYCH ORAZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2013-11-19 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: - Opolu przy ul. 1 Maja 6, - Krapkowicach przy ul. Opolskiej 30, - Oleśnie przy ul. Rynek 20, - Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 4 zadania częściowe Postępowanie nr: ZP-016/II/3/2013/U
Dodano: 2012-11-28 - SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2012-11-21 - OL-251/PN/1/12
Dodano: 2012-11-08