Przetargi.pl
UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA ULICACH, PARKINGACH, CHODNIKACH MIASTA PIŃCZOWA ORAZ NA OSIEDLU – GACKI”, OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
    REGON: 29100984000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA ULICACH, PARKINGACH, CHODNIKACH MIASTA PIŃCZOWA ORAZ NA OSIEDLU – GACKI”, OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mechaniczne oczyszczanie jezdni nw. ulic i parkingów na terenie miasta Pińczowa 1) Grodziskowa (3487 mb) 2) Republiki Pińczowskiej (1500 mb) 3) Armii Krajowej ( 469mb) 4) Klasztorna (423mb) 5) Złota (187mb) 6) Targowa (360mb) 7) Plac Wolności (305mb) 8) Floriańska(264 mb) 9) 3 Maja (420 mb) 10) Zacisze (259mb) 11) Grunwaldzka (1000mb) 12) Sikorskiego (500mb) 13) Jana Pawła II (260mb) 14) Nowy Świat (473mb) 15) 1 Maja włącznie z rondem (500mb) 16) Słabska (160mb) 17) Średnia (290mb) 18) Nowa (318mb) 19) Spółdzielcza (335mb) 20) Żwirki i Wigury (814mb) 21) Wdowia (157mb) 22) Źródlana (84mb) 23) Kościuszki (181 mb) 24) Podemłynie (154mb) 25) Krótka (122mb) 26) Dygasińskiego (114mb) 27) Pałęki (700mb) 28) Wesoła (120mb) 29) Zachodnia (718mb) 30) 11 Listopada (377 mb) 31) Szarych Szeregów (467mb) 32) Polna (663mb) 33) Łąkowa (550 mb) 34) Bednarska (384mb) 35) Górna (430mb) 36) Przemysłowa (1690mb) 37) Oś. Widok (Góreckiego , Wyszyńskiego, Olecha, Czołowskiego (800mb) 38) Kluka (301 mb) 39) Langiewicza (270mb) 40) Kołłątaja (242mb) 41) Piastowska (214mb) 42) Królowej Jadwigi (221mb) 43) Władysława Jagiełły(231mb) 44) Oleśnickiego (271mb) 45) Kazimierza Wielkiego(381 mb) 46) Stojeńskiego (112mb) 47) Szkolna (150mb) 48) 7 Źródeł ( 485mb) 49) Słoneczna (390mb) Szacunkowa długość ulic do oczyszczania wynosi 23 303 mb. Oczyszczanie jezdni musi odbywać się o takiej porze by nie powodować utrudnień w ruchu drogowym lub skarg mieszkańców. Oczyszczanie jezdni obejmuje zatoki przystankowe, utwardzone place i parkingi występujące w pasie drogowym. Czynności oczyszczania obejmują: 1. Mechaniczne zamiatanie z użyciem systemu zraszania i uzupełniająco zamiatanie ręczne, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń (np. piasek, liście, kwiatostany, odpady), aż do ich całkowitego usunięcia z całej szerokości jezdni, 2. Bieżące usuwanie zarastającej roślinności przy krawężnikach oraz w płytkach ażurowych na parkingach. Dopuszcza się stosowanie herbicydów (typu: Roundup, Rodeo), 3. Każdorazowe sprzątanie po burzy lub silnie wiejącym wietrze, 4. Prace interwencyjne utrzymania i zabezpieczenia pasa drogowego, które polegają na usunięciu ogłoszeń i reklam z infrastruktury drogowej takiej jak: lampy, oznakowanie, drzewa, słupy elektryczne, padłych zwierząt, szkła, oleju, a w okresie jesiennym bieżące usuwanie liści, utrzymaniu drożności kratek wpustów ulicznych, 5. W zakresie prac interwencyjnych utrzymania i zabezpieczenia pasa drogowego Wykonawca podejmuje działania na podstawie własnych informacji oraz zgłoszenia otrzymanego w dowolnej formie od Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić wykonanie prac niezwłocznie. 6. Wykonawca w terminie do dnia 31 marca 2021 roku wykona w ramach obowiązującego zlecenia oczyszczanie pozimowe (zalegającego po zimie piasku i zanieczyszczeń) jezdni, chodników, placów i parkingów zgodnie ze standardami dla oczyszczania całorocznego. 7. Szczegółowy harmonogram oczyszczania ulic przedłoży Wykonawca do akceptacji Zamawiającemu Częstotliwość oczyszczania mechanicznego 2 razy/miesiąc w miesiącach od kwietnia do października (włącznie) 2. Zamiatanie placów, parkingów oraz chodników 1) ul. Batalionów Chłopskich, obustronnie wzdłuż parku na Runku Mirowskim, 2) ul. Batalionów Chłopskich – od kościoła, wzdłuż szaletu miejskiego, wzdłuż budynku ARMIR-u i przejścia za schodami do ul. Grodziskowej (koło szaletu), 3) ul. Grodziskowa – od muru kościelnego do przejścia ze schodami ( od strony szaletu), 4) ul. Grodziskowa od 7 Źródeł w kierunku ul. Ogrodowej, 5) ul. 7 Źródeł - po prawej stronie w kierunku ul. Batalionów Chłopskich, między ul. Podgórze, 6) ul. Grodziskową, do ul. Grunwaldzkiej – po lewej stronie oraz wyspy uliczne, 7) ul. Złota – wzdłuż budynku UM, 8) ul. Armii Krajowej – za kioskiem „Ruchu” w kierunku wschodnim, do posesji nr 7, 9) Plac Wolności – alejki w parku, opaski chodnikowe wokół i opaski przy wysepkach, 10) ul. Legionistów – od ul. Republiki Pińczowskiej po lewej stronie do mostu, od przejścia dla pieszych w stronę zalewu po prawej stronie do dworca PKS oraz na wysokości parkingu i przystanku BUS-ów, 11) ul. Republiki Pińczowskiej – od ul. Polnej do ronda, 12) Plac Konstytucji 3 Maja i chodnik na ul. 3 Maja wzdłuż Placu, 13) ul. 3 Maja i 1 Maja chodnik wokół skweru z pomnikiem Ikara, 14) ul. 11 Listopada – wzdłuż „Miejsca Straceń”, 15) ul. 11 Listopada - od ul. Żwirki i Wigury do posesji nr 8, 16) ul. Sikorskiego od ul. Grunwaldzkiej do oś. Podgórze (oprócz odcinków wzdłuż prywatnych posesji), 17) ul. Jana Pawła II – na odcinku wzdłuż garaży, 18) ul. Grunwaldzka – od Batalionów Chłopskich do ul. Królowej Jadwigi (strona lewa) 19) Ścieżka Zdrowia, 20) ul. Grunwaldzka (chodniki bezpośrednio przylegające do jezdni), 21) ul. Słoneczna (chodniki bezpośrednio przylegające do jezdni) 22) Parking przy ul. Grodziskowej, 23) Parking przy ul. Jana Pawła II, 24) Parking przy ul. Nowy Świat (koło LO), 25) Ciąg pieszo – rowerowy tzw. Stok 26) Parking przy ul. Grodziskowej koło Urzędu Skarbowego, 27) Parking przy ul. Republiki Pińczowskiej, 28) Zbieranie odpadów na dworcu PKP - nie rzadziej niż raz w tygodniu 29) Zbieranie odpadów na Górze Zamkowej - nie rzadziej niż raz w tygodniu Szacunkowa powierzchnia oczyszczania wynosi 23 665 m². Czynności oczyszczania obejmują: 1. Ręczne lub mechaniczne zamiatanie powierzchni placów i chodników wraz ze zbiórką nieczystości stałych, 2. Bieżące usuwanie roślinności i mchów wyrastających przy krawężnikach i w spoinach elementów nawierzchni. Dopuszcza się stosowanie oprysków środkami chemicznymi, 3. Każdorazowe sprzątanie po burzy lub silnie wiejącym wietrze opadłych gałęzi i liści, 4. Prace interwencyjne polegają na usuwaniu odpadów stałych, odchodów zwierzęcych, w okresie jesiennym bieżącym usuwaniu liści, 5. W zakresie prac interwencyjnych utrzymania Wykonawca podejmuje działania na podstawie własnych informacji oraz zgłoszenia otrzymanego w dowolnej formie od Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić wykonanie prac niezwłocznie, 6. Uszarstnianie nawierzchni, zwalczanie śliskości i odśnieżanie, 7. Skrzynie na piasek z solą umieść w bezpośrednim sąsiedztwie nawierzchni wskazanych do utrzymania zimowego, 8. Szczegółowy harmonogram oczyszczania chodników, placów i parkingów Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu. Częstotliwość oczyszczania 1 raz w miesiącu, z wyłączeniem Placu Wolności oraz terenu przy sklepie Ludwik – alejki w parku, opaski chodnikowe wokół i opaski przy wysepkach, które należy oczyszczać nie rzadziej niż 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w miesiącach od kwietnia do października. W miesiącach od listopada do marca uszarstnianie nawierzchni wymienionych w pkcie 2 co najmniej 15 razy w miesiącu, a przypadku braku opadów zamiennie zamiatanie chodników wymienionych w pkcie 2 i jezdni wymienionych w pkcie 1 zgodnie z częstotliwością przyjętą dla miesięcy letnich (od kwietnia do października) II. Oczyszczanie placów, chodników, ulic oraz utrzymanie czystości i bezpieczeństwa placu zabaw dla dzieci na osiedlu Gacki 1. Oczyszczanie placów, chodników i ulic Szacunkowa powierzchnia oczyszczania ca 0,98 ha Czynności oczyszczania obejmują: 1. Ręczne lub mechaniczne zamiatanie powierzchni ulic, placów i chodników wraz ze zbiórką nieczystości stałych, 2. Bieżące usuwanie roślinności i mchów wyrastających przy krawężnikach i w spoinach elementów nawierzchni. Dopuszcza się stosowanie oprysków środkami chemicznymi, 3. Każdorazowe sprzątanie po burzy lub silnie wiejącym wietrze opadłych gałęzi i liści, 4. Prace interwencyjne polegają na usuwaniu odpadów stałych, odchodów zwierzęcych, w okresie jesiennym bieżącym usuwaniu liści, 5. W zakresie prac interwencyjnych utrzymania Wykonawca podejmuje działania na podstawie własnych informacji oraz zgłoszenia otrzymanego w dowolnej formie od Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić wykonanie prac niezwłocznie. 6. Szczegółowy harmonogram oczyszczania ulic, chodników, placów i parkingów Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu. Częstotliwość oczyszczania 1 raz/miesiąc. 2.Utrzymanie czystości i bezpieczeństwa placu zabaw i boiska Czynności utrzymania czystości obejmują: - koszenie, wygrabienie i wywóz skoszonej trawy Koszenie – 2 razy na miesiąc w okresie od kwietnia do października, wygrabienie – zgrabienie liści jednokrotne po zimie i jednokrotne jesienią, - opróżnianie koszy na odpady Zbieranie odpadów komunalnych, gałęzi, liści, śmieci itp. oraz opróżnianie koszy 2 razy w miesiącu w okresie od marca do końca października, w pozostałych miesiącach 1 raz na miesiąc - wymiana piasku w piaskownicy oraz uzupełnienie piasku pod urządzeniami zabawowymi Wymiana starego piasku wraz z jego wywozem, uzupełnienie piaskiem zgodnym z normą PN-EN12620. - wykonanie prac naprawczych i konserwatorskich urządzeń zabawy i elementów małej architektury Prace naprawcze i konserwatorskie – malowanie elementów drewnianych, wymiana elementów uszkodzonych na nowe, uzupełnienie brakujących elementów ogrodzenia, stabilizacja urządzeń zabawowych itp. Czynności utrzymania bezpieczeństwa obejmują: Regularne kontrole i przeglądy: regularna kontrola przez oględziny (co 1-7 dni), kontrola funkcjonalna (co 1 - 3 miesiące), coroczna kontrola podstawowa (przegląd). Inspekcje powinny obejmować cały plac i boisko, włącznie ze ścieżkami, ogrodzeniem, siedzeniami, wejściami, a nie tylko zamontowane na nim urządzenia. Na placu zabaw należy umieścić regulamin, który powinien określać zasady użytkowania placu zabaw oraz informować o zarządy terenu, położeniu najbliższego telefonu, numerach telefonów alarmowych, numerach kontaktowych do właściciela lub zarządcy placu zabaw w celu powiadomienia o zniszczeniach lub awarii. Wszelkie działania w ramach kontroli i nadzoru należy odnotować w dzienniku placu zabaw i boiska. Oprócz tego należy dołączyć świadectwa kontroli i badań technicznych, instrukcje kontroli, obsługi i konserwacji urządzeń. 2. Oczyszczanie koszy ulicznych Obecnie na terenie Pińczowa znajduje się 210 koszy. Ilość koszy w ciągu trwania zlecenia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w skali 10%. Czynności oczyszczania obejmują: 1. Codzienną (oprócz niedziel i świat) obsługę koszy ulicznych poprzez ich opróżnianie, łącznie z bieżący wywozem i zagospodarowaniem odpadów, 2. Codzienne (oprócz niedziel i świat) sprzątanie terenu wokół koszy w promieniu 1m, 3. Odpady komunalne z koszy ulicznych oraz teren wokół nich sprzątnięte powinny zostać najpóźniej do godziny 10°°, 4. Utrzymanie koszy ulicznych w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym. 3. Utrzymanie w czystości przystanków Liczba przystanków 7szt. na terenie miasta. Czynności oczyszczania obejmują: 1. Utrzymanie czystości i porządku miejsc przystankowych oznacza sprzątnięcie zanieczyszczeń ze środka przystanku oraz wokół przystanku : 1 – 1,5m, zerwanie plakatów ogłoszeń ze ścian przystanków. Dwukrotne mycie wiat przystankowych przeszklonych w ciągu roku (wiosną i jesienią), 2. Opróżnianie i wywóz nieczystości z koszy znajdujących się przy przystankach. Częstotliwość oczyszczania wiat przystankowych raz w tygodniu, oczyszczanie koszy codzienne (oprócz niedziel i dni świątecznych) Liczba przystanków 34 na terenie Gminy w następujących miejscowościach: Brzeście, Podłęże, Włochy, Szarbków, Uników, Chruścice, Skowronno Dolne, Skowronno Górne, Kopernia, Pasturka , Bogucice Pierwsze i Drugie, Marzęcin, Bogucice – Gacki, Wola Zagojska Dolna, Zagość Stara, Winiary, Leszcze, Krzyżanowice Dolne, Krzyżanowice Średnie, Kowala, Skrzypów, Kozubów, Sadek, Mysiak, Orkanów, Zagorzyce, Zawarża, Byczów, Aleksandrów, Mozgawa, Młodzawy Małe, Młodzawy Duże Liczba koszy do oczyszczenia: Brzeście (2szt.), Podłęże (4 szt.), Włochy (1 szt.), Szarbków (1 szt.), Uników (1 szt.), Chruścice (2 szt.), Skowronno Dolne (1szt.), Skowronno Górne (1 szt.) Kopernia (2 szt.), Pasturka (2 szt.), Bogucice Pierwsze i Drugie (5 szt.), Marzęcin (2 szt.), Bogucice – Gacki (1 szt.), Wola Zagojska Dolna (1 szt.), Zagość Stara (2 szt. w tym przy kościele), Winiary (1szt.), Leszcze (2 szt.), Krzyżanowice Dolne (2 szt.), Krzyżanowice Średnie (2 szt.), Kowala (1 szt.), Skrzypów ( 1szt.), Kozubów (2 szt. w tym przy pomniku), Sadek (1 szt.), Mysiak (1 szt.), Orkanów (1 szt.), Zagorzyce (3 szt.), Zawarża (1 szt.), Byczów (1 szt.), Aleksandrów (2 szt.), Mozgawa (3 szt.), Młodzawy Małe (1 szt.), Młodzawy Duże (1 szt.) Czynności oczyszczania obejmują: 1. Utrzymanie czystości i porządku miejsc przystankowych oznacza sprzątnięcie zanieczyszczeń ze środka przystanku oraz wokół przystanku: 1 – 1,5m, zerwanie plakatów ogłoszeń ze ścian przystanków. 2. Opróżnianie i wywóz nieczystości z koszy znajdujących się przy przystankach. Częstotliwość oczyszczania wiat przystankowych 2 razy w miesiącu, oczyszczanie koszy przy wiatach 2 razy w miesiącu. Przystanki w miejscowościach wzdłuż dróg wojewódzkich: Brzeście, Podłęże, Pasturka, Bogucice Pierwsze i Bogucice Drugie częstotliwość raz w tygodniu. 4. Usuwanie nieaktualnych ogłoszeń z tablic i słupów ogłoszeniowych Tablice: • w parku miejskim, • przy ul. Legionistów, za murkiem nad zalewem • na ul. Batalionów Chł. przy przystanku PKS naprzeciw SZALETU, Słupy: • północno – zachodnia strona Rynku, • na ul. 3 Maja, • na ul. 7 Źródeł - przy pawilonie handlowym, • na ul. Legionistów - koło dworca PKS. Czynności oczyszczania obejmują: 1. utrzymanie urządzeń w należytym stanie porządkowym i technicznym, 2. utrzymanie czystości w obrębie 2m od obiektu. Częstotliwość oczyszczania nie rzadziej niż 4 razy na miesiąc. VI. Obsługa „WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH” poprzez ustawienie kabin przenośnych Ustawienie 2 szt. kabin przenośnych WC przy ul. Grodziskowej w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. VII. Usuwanie odpadów z terenów ogólnodostępnych w granicach miasta (nie objętych zleceniem) Czynności oczyszczania obejmują: 1. Utylizację odpadów komunalnych zebranych do worków foliowych przez pracowników interwencyjnych, 2. Szacowana ilość zebranych w trakcie trwania zlecenia wynosi odpadów ok. 1000 worków 120l, 3. Odbiór zebranych odpadów w workach będzie odbywał się na polecenie Zlecającego w dowolnej formie (telefonicznej, mailowej, pisemnej) ze wskazaniem lokalizacji i terminu wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach