Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
- Data zamieszczenia: 2019-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
ul. Kościuszki 15 a
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
REGON: 57079128200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zimowe ulic miejskich na terenie miasta Wągrowca - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie zimowe ulic miejskich na terenie miasta Wągrowca. W ramach zadania należy wykonać: zakup i przygotowanie odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i materiału „naturalnego” do zwalczania śliskości, zapewnienie dyżurów, zwalczanie śliskości na jezdniach i chodnikach oraz odśnieżanie jezdni i chodników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1-4 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 9 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) „Plan Akcji Zima” zawierający m.in.: procedurę reagowania w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, plan pracy określający wszystkie czynności związane z prowadzeniem „Akcji Zima”, opis standardów utrzymania nawierzchni, plan dyżurów, system powiadamiania, zakres czynności dyżurnego i kierowców, odpowiedzialnych za przygotowanie „Akcji Zima”, wykaz chodników, wykaz jezdni placów i zatok parkingowych, opis miejsca składowania śniegu i błota pośniegowego, 6) „Kosztorys Akcji Zima” zawierający: - koszty stałe tj.: koszt dyżurów za okres od 1 grudnia 2019r. do 31 marca 2020r., cena za 1t chlorku sodu, cena za 1t piasku - koszty zmienne tj.: ceny sprzętu za 1h pracy solarki, pługu odśnieżnego, ładowarki, cena roboczogodziny przy ręcznym wykonywaniu prac. 2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pobiedziska w roku 2024
Dodano: 2024-02-26 - Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie gminy Kazimierz Biskupi w 2023 roku
Dodano: 2024-02-15 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, gmina Ostrzeszów - sołectwa
Dodano: 2024-01-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, miasto Ostrzeszów
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, gmina Ostrzeszów - sołectwa
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Miasta i Gminy Buk w sezonie 2023/2024.
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Wągrowca, parkingów, chodników oraz ścieżek pieszo-rowerowych w sezonie 2023-2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kramsk w okresie zimowym 2023-2024
Dodano: 2023-11-13 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Nekla w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Przygodzice w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-06