Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe ulic miejskich na terenie miasta Wągrowca

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15 a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
    REGON: 57079128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe ulic miejskich na terenie miasta Wągrowca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie zimowe ulic miejskich na terenie miasta Wągrowca. W ramach zadania należy wykonać: zakup i przygotowanie odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i materiału „naturalnego” do zwalczania śliskości, zapewnienie dyżurów, zwalczanie śliskości na jezdniach i chodnikach oraz odśnieżanie jezdni i chodników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1-4 oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 9 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) „Plan Akcji Zima” zawierający m.in.: procedurę reagowania w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, plan pracy określający wszystkie czynności związane z prowadzeniem „Akcji Zima”, opis standardów utrzymania nawierzchni, plan dyżurów, system powiadamiania, zakres czynności dyżurnego i kierowców, odpowiedzialnych za przygotowanie „Akcji Zima”, wykaz chodników, wykaz jezdni placów i zatok parkingowych, opis miejsca składowania śniegu i błota pośniegowego, 6) „Kosztorys Akcji Zima” zawierający: - koszty stałe tj.: koszt dyżurów za okres od 1 grudnia 2019r. do 31 marca 2020r., cena za 1t chlorku sodu, cena za 1t piasku - koszty zmienne tj.: ceny sprzętu za 1h pracy solarki, pługu odśnieżnego, ładowarki, cena roboczogodziny przy ręcznym wykonywaniu prac. 2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach