Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina.

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina polegające na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym. Cena za usługę zawiera oba rodzaje utrzymania dróg tzn. pracę bierną i czynną. Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie prac przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Prace będą obejmować na standardzie II i III: - Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg związanych z zimowym utrzymaniem chodników i itp. - Bieżące odśnieżanie i likwidacji śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie przy pomocy mieszaniny piasku i soli. - Wywóz śniegu na zlecenie. - Odśnieżanie i likwidację (na zlecenie) śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych oraz peronów przystankowych, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie i odśnieżania, likwidacji śliskości z chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych itp. leżących poza ciągami dróg przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Ilość dróg wg załącznika nr 3 do umowy, szacunkowa ilość chodników dla to ok 170 000 m2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wykazu ulic związanego z zmianami ewidencyjnymi dróg. Lokalizacja szczegółowa miejsc utrzymywanych podczas zimowego utrzymania po zalogowaniu na stronę https://miastokonin.lp-portal.pl przy pomocy loginu przetarg i hasła przetarg01 2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Szczegóły dotyczące zakresu prac zawarte są w formularzu cenowym ( Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług związanych z odśnieżaniem drogi oraz zwalczaniem śliskości zimowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ 2) Przedstawiony w formularzu cenowym zakres ilościowy usług jest szacunkowy. 3) Wykonawca odda do dyspozycji Zamawiającego samochód osobowy z kierowcą przez cały czas trwania umowy w celu kontroli realizacji zamówienia. 4) Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu pieszego i kołowego w czasie prowadzenia prac. 5) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Zakres i warunki wykonywania usług przy zimowym utrzymaniu dróg – wg załącznika nr 8 do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy). 7) Wykaz dróg i ulic objętych zimowym utrzymaniem – wg załącznika nr 7 do SIWZ ( załącznik Nr 3 do umowy). 8) Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. Forma wniesienia wadium zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Wypełniony Formularz cenowy na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach