Przetargi.pl
„Utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2019/2020”

Gmina Wielopole Skrzyńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-110 Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2214819 , fax. 0-17 2214830
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielopole Skrzyńskie
    Wielopole Skrzyńskie 200
    39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2214819 , fax. 0-17 2214830
    REGON: 69058198500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielopole.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2019/2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania oblodzeń na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego. Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 156,5 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie, w szczególności zwiększeniu. Sieć dróg przeznaczona do utrzymania zimowego podzielono na 9 obszarów, a całość zamówienia na 10 następujących części: Część I Obszar nr 1 – 14,6 km łącznie – załącznik nr 2.1 do SIWZ Część II Obszar nr 2 – 22,8 km łącznie – załącznik nr 2.2 do SIWZ Część III Obszar nr 3 – 11,7 km łącznie – załącznik nr 2.3 do SIWZ Część IV Obszar nr 4 – 19,4 km łącznie – załącznik nr 2.4 do SIWZ Część V Obszar nr 5 – 19,6 km łącznie – załącznik nr 2.5 do SIWZ Część VI Obszar nr 6 – 15,8 km łącznie – załącznik nr 2.6 do SIWZ Część VII Obszar nr 7 – 14,3 km łącznie – załącznik nr 2.7 do SIWZ Część VIII Obszar nr 8 – 24,2 km łącznie – załącznik nr 2.8 do SIWZ Część IX Obszar nr 9 – 14,1 km łącznie – załącznik nr 2.9 do SIWZ Część X – wykonanie usługi odśnieżania pługiem wirnikowym Obszar 1-9 – 156,5 km łącznie Każdy obszar traktowany jest jako odrębna część zamówienia. 1. Do realizacji odśnieżania planuje się wybór oferenta na każdy obszar. Wybrany oferent powinien dysponować sprzętem wyszczególnionym w pkt 5.3.3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia w maksymalnie krótkim czasie. 2. Odśnieżana droga powinna być na szerokość całej korony, chyba że warunki techniczne drogi na to nie pozwalają. W przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mijanek w miejscach na to pozwalających (zjazdy itp.). Wykonawca zobowiązany zostaje do świadczenia usługi w taki sposób, aby nie było wymagane świadczenie poprawek. 3. Zlecenie rozpoczęcia odśnieżania poszczególnych odcinków dokonywał będzie Zamawiający lub upoważnione przez niego osoby. 4. Po zakończeniu usługi na drogach wyszczególnionych w wykazie oferent może zostać zadysponowany przez przedstawiciela Zamawiającego do wykonania usługi na innych drogach, niewykazanych w wykazie, tzw. „Usługa interwencyjnego odśnieżania”. Wynagrodzenie za wykonanie tej usługi naliczane zostanie według stawki godzinowej podanej w ofercie przetargowej. 5. Po otrzymaniu zlecenia rozpoczęcia odśnieżania danego odcinka drogi (dróg), oferent zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizacji zlecenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 6. W przypadku negatywnej weryfikacji prac Wykonawca zobowiązany zostanie do wykonania poprawek na odcinkach, które zostały negatywnie zweryfikowane na własny koszt. W przypadku odmowy wykonania poprawek, bądź też trzykrotnej, niewłaściwej poprawie zostanie skierowany na te odcinki sprzęt zastępczy, a kosztami łącznie z kosztem dojazdu zostanie obciążony Wykonawca. 7. W celu zatwierdzenia karty pracy Wykonawca w ciągu 72 godzin od realizacji odśnieżania będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę kilometrów odśnieżonych dróg (porównanie dokumentacji prowadzonej przez zamawiającego i oferenta). W przypadku nie dopełnienia tego wymogu, za wykonanie usługi oferent otrzyma wynagrodzenie według wyliczeń Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy będzie również zapewnienie transportu i miejsca składowania materiałów uszarstniających, ich załadunek oraz dojazd na miejsce świadczonej usługi. Odbiór materiału uszarstniającego, który Wykonawca winien sobie zapewnić będzie z miejsca składowania i przeładunku, wyznaczonego przez Zamawiającego (do dnia 31.12.2019 plac składowy Brzeziny 14) w miejsce zorganizowane przez Wykonawcę na koszt Wykonawcy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do składowania materiału w sposób uniemożliwiający jego zamarznięcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ (tj. w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Uwaga! Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Zgodnie z art. 91 ust. 3a Pzp jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4) Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ - jeżeli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy. 5) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1 SIWZ. 6) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach