Przetargi.pl
„Utrzymanie zieleni – usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 896 421 762
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 896 421 762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zieleni – usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Utrzymanie zieleni – usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”. 2.Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac: Usunięcie karp 1)Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego, 2)Odpady po usunięciu karp Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 3)Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach. 4)Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca, 5)Miejsce po usuniętej karpie uzupełnić pospółką, grunt należy zagęszczać warstwami max. 20cm. Lokalizacje i ilości karp do usunięcia zawierają tabele nr 1 i 2. Tabela Nr 1 USUNIĘCIE KARP OD1 Lp. Nr drogi strona drogi Kilometraż Wielkość karpy-ilość mat. do zasypania dołu [m3] ilość 1. 1232N odc. Smykowo- Brzydowo lewa 6+100 1,5 1 2. 1232N odc. Kraplewo- Durąg lewa 13+300 1,5 1 3. 1232N odc. Kraplewo- Durąg prawa 13+300 1,5 1 4. 1233N odc. Turznica- Reszki lewa 3+200 1,5 1 5. 1261N odc. Frygnowo- Grunwald prawa 0+850 1,5 1 6. 3012N m Górka prawa 4+270 1,5 1 RAZEM 6 Tabela Nr 2 USUNIĘCIE KARP OD2 Lp. Nr drogi strona drogi Kilometraż Wielkość karpy-ilość mat. do zasypania dołu [m3] ilość 1. 1160N k. m. Podągi lewa 0+750 2,40 1 2. 1199N odc. Książnik - Boguchwały prawa 6+071 0,90 1 3. 1401N m. Pityny lewa 0+250 2,40 1 4. 1217N odc. Raj - Lubin prawa 2+450 1,20 1 5. 1219N odc. Słonecznik - Bartężek lewa 9+520 1,80 1 6. 1219N odc. Słonecznik - Bartężek lewa 9+131 4,60 1 7. 1928N k. m. Kreki lewa 0+666 0,60 1 8. 1928N m. Jarnołtowo prawa 7+973 2,80 1 9. 1201N odc. Bieniasze - Niegławki lewa 9+734 6,40 1 10. 1215N k. m. Jędrychówko lewa 6+020 1,20 1 11. 1215N k. m. Jędrychówko prawa 2+690 1,20 1 12. 1225N k. m. Tabórz lewa 2+510 2,30 1 13 1193N k. m. Warkały lewa 0+500 3,00 1 RAZEM 13 2.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.; dalej: KP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór- zał. nr 1 do siwz). 2)wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. Nr 1a. 3)oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a)wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- udzielonego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; b)ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną