Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w IV kwartale roku 2018 i latach 2019-2020

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 1327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w IV kwartale roku 2018 i latach 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew oraz usuwanie drzew. Prace będą prowadzone na terenach zieleni urządzonej takich jak: parki, skwery, zieleńce, osiedla mieszkaniowe, tereny przy szkołach i przedszkolach, na nieurządzonych działkach gminnych, a także w pasach drogowych dróg gminnych – w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. 1) Podstawą wykonania prac będą pisemne zlecenia Zamawiającego wraz z prawomocną decyzją zezwalającą na wycinkę lub pielęgnację drzew (w przypadku prac na terenach wpisanych do rejestru zabytków). 2) W zleceniach określone zostaną: szczegółowy zakres prac (na podstawie oględzin stanu drzew i opracowań z zakresu inwentaryzacji i gospodarki drzewostanem), lokalizacja oraz termin wykonania prac. 3) W przypadku zdarzeń nagłych takich jak wiatrołomy, zwały lub wyłamania konarów zagrażające bezpieczeństwu ludzi i mienia, Zamawiający telefonicznie oraz pocztą elektroniczną zleci Wykonawcy niezwłoczne usunięcie zagrożenia. 4) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej oraz arborystyki. 5) W celu należytej realizacji zamówienia Zamawiający żąda odpowiedniego przygotowania merytorycznego Wykonawcy oraz dysponowania sprzętem technicznym, takim jak: samochód przystosowany do transportu zrębków i drewna, piły spalinowe, zestawy alpinistyczne, urządzenie podnoszące np. podnośnik koszowy, rozdrabniacz gałęzi, frezarka do karpin. 6) Metodę wykonania prac (alpinistyczna, z podnośnika, z użyciem drabin lub rusztowań) Wykonawca dostosuje do wielkości drzewa, stopnia trudności prac, istniejących warunków atmosferycznych i z zachowaniem zasad bhp. 7) Prace powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników terenów publicznych, z uwzględnieniem ograniczeń – w szczególności norm hałasu – wynikających z położenia w strefach ochrony uzdrowiskowej. 8) Urobek (pnie, gałęzie, karpiny) należy niezwłocznie, tj. w tym samym dniu, w którym wykonywane są prace, usunąć z terenu prac – gałęzie i pnie o średnicy większej niż 10 cm, pocięte na odcinki o długości max 1m należy odstawić do bazy Zakładu Gospodarki Komunalnej przy ul. Słowiczej w Konstancinie-Jeziornie, a drobniejsze gałęzie, korę, liście itp. usunąć z miejsca robót zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992.). 9) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały okres trwania umowy w kwocie minimum 150.000,00 zł. 10) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 2. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio prace związane z kierowaniem pracami podczas usuwania i pielęgnacji oraz zabiegów specjalistycznych przy drzewach i krzewach były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) ppkt a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach