Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w Koninie w 2019 r. i 2020 r.

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w Koninie w 2019 r. i 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni w pasach drogowych w Koninie w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2020 r. w szczególności w zakresie: - koszenia trawy, - grabienia liści, - sprzątania pasów zieleni, - utrzymania rond, - zakupu i nasadzenia: drzew liściastych, krzewów wieloletnich oraz kwiatów, - pielęgnacji drzew i krzewów, formowania żywopłotów, odchwaszczania żywopłotów, prześwietlania koron drzew, frezowania pni, - wykonania trawników, - wycinania drzew i krzewów, - usuwania odrostów drzew, - usuwania nadmiaru ziemi. 2. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ulic nim objętych został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Przedmiot zamówienia) oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wykaz ulic) i dotyczy usług wykonywanych przez okres 12 miesięcy. Zakres usług wykonywanych w roku 2019 jest tożsamy dla roku 2020. 3. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia. 3.1 Wykonawca w wycenie przedmiotu zamówienia uwzględni transport materiałów oraz wywóz powstałych odpadów wraz z ich kosztami składowania czy utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. Drewno (biomasa), które będą pozyskane w ramach wykonania niniejszej umowy traktuje się jako odpad i pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 3.2 Przedstawiony zakres prac jest szacunkowy. Zamawiający dopuszcza zmiany zakresu prac w ramach przedmiotu zamówienia, a tym samym przesunięcie środków finansowych (z wyłączeniem pozycji 1,2,3,4,5,6 formularza cenowego –Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). Rozliczenia następować będą według cen jednostkowych określonych w ofercie (formularzu cenowym) Wykonawcy, do wysokości ceny oferty. 3.3 Pozycje nr 1,2,3,4,5,6 formularza cenowego – Załącznika nr 3 i 4 do SIWZ zostaną rozliczone w ramach miesięcznej kwoty niezależnie od ilości dni wykonywania usługi w danym miesiącu. 3.4 Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu pieszego i kołowego w czasie prowadzenia prac objętych zamówieniem zapewniając prawidłową organizację ruchu. Realizacja prac w pasie drogowym zostanie w miarę możliwości wykonana tak, aby jak najmniej utrudniać ruch drogowy, tj. np. w okresach czasu o najmniejszym natężeniu ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należy ustawienie oznakowania tymczasowego, zgodnie z przygotowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu, zapewniając płynność ruchu kołowego i pieszego. 3.5 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitoringu stanu zieleni w pasach drogowych. 3.7 Prace związane z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni powinny być wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz obowiązującymi normami i przepisami. 3.8 Wszelkie koszty związane z wymaganym podlewaniem roślin obciążają Wykonawcę. 3.9 Na posadzony materiał Wykonawca udziela gwarancji przez okres obowiązywania umowy. • Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do usuwania wad przez nieodpłatne uzupełnienie – wymianę roślin obumarłych, uszkodzonych przez szkodniki itp. poza przypadkami spowodowanymi nieprzewidywalnymi okolicznościami (kradzież, zniszczenia przez osoby trzecie, siła wyższa, klęska żywiołowa itp.). • Zakres czynności związanych z usuwaniem wad, o których mowa wyżej obejmuje usunięcie uschniętych lub zniszczonych drzew i krzewów oraz nasadzenie nowych roślin w dotychczasowym miejscu lub jego najbliższym sąsiedztwie wg ustalonych standardów. Nowe nasadzenia muszą odpowiadać cechom usuniętych tj. gatunek, zbliżony wiek, obwód pnia i wielkość. Prace, o których mowa powyżej należy wykonać w terminie i w zakresie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. • W przypadku braku reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego do usunięcia stwierdzonych wad, Zamawiający będzie miał prawo usunąć wadę we własnym zakresie lub zatrudnioną stroną trzecią na ryzyko i koszt Wykonawcy bez potrzeby uzyskania zgody na wykonanie zastępcze, a poniesione koszty zostaną zapłacone przez Wykonawcę w ciągu 14 dni od otrzymania noty obciążeniowej, na co Wykonawca wyraża zgodę. 3.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia (objazdy terenów zieleni w pasach drogowych) – transport zobowiązany jest zapewnić Wykonawca. 4.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 pkt. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje typowe usługi w zakresie pielęgnacji, utrzymania i porządkowania zieleni. Sposób ich realizacji nie wymaga opisu w zakresie potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2 Wypełniony Formularz cenowy (2019 rok) , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3 Wypełniony Formularz cenowy (2020 rok), sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 4 Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach