Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni w pasach dróg krajowych, wojewódzkiej, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych Miasta Rzeszowa w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2010 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni w pasach dróg krajowych, wojewódzkiej, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych Miasta Rzeszowa w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu zieleni w pasach dróg krajowych, wojewódzkiej, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych Miasta Rzeszowa w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2010 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1) koszenie zieleni w pasach drogowych ulic do powierzchni 200 ha w ciągu miesiąca wraz z pielęgnacją nasadzeń - załącznik nr I Opisu przedmiotu zamówienia, 2) utrzymanie w sezonie wegetacyjnym nasadzeń kwiatowych w 345 szt. donicach kwiatowych wiszących na lampach - załącznik nr II Opisu przedmiotu zamówienia, 3) nasadzenia, pielęgnacja i utrzymanie materiału roślinnego w pojemnikach oraz kwietnikach sezonowych - załącznik nr III Opisu przedmiotu zamówienia, 4) zdjęcie nadmiaru ziemi wraz z wywozem, zakładanie trawników na terenach będących w zarządzie MZDiZ oraz na miejscach parkingowych z betonowych płyt ażurowych - załącznik nr IV Opisu przedmiotu zamówienia, 5) wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew i krzewów - załącznik nr V Opisu przedmiotu zamówienia, 6) dokonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenach będących w zarządzie MZDiZ wraz z pielęgnacją - załącznik nr VI Opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Doświadczenie zawodowe: O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizowali usługi polegające na: 1) nasadzeniu i utrzymaniu w ciągu sezonu minimum 15 000 szt. roślin sezonowych, 2) utrzymaniu w ciągu sezonu 200 szt. donic kwiatowych wiszących na lampach, 3) koszeniu w ciągu sezonu wegetacyjnego 500 ha. 4) nasadzeniu i utrzymaniu przez okres gwarancyjny 5 000 krzewów, 5) nasadzeniu i utrzymaniu przez okres gwarancyjny 1 000 drzew. Wykonanie powyższych prac musi być poparte dokumentami (ze szczegółowym podaniem wykonanego zakresu, wartości i daty zrealizowania zamówienia) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej 45 osób do bezpośredniej realizacji zamówienia, w tym 3 osoby do nadzorowania prawidłowości prac, które posiadają doświadczenie w nadzorowaniu prac związanych z: koszeniem w ciągu sezonu wegetacyjnego 150 ha, nasadzaniem i utrzymywaniem w ciągu sezonu 5000 szt. roślin sezonowych, utrzymywaniem w ciągu sezonu 40 szt. donic kwiatowych wiszących na lampach, nasadzaniem i utrzymywaniem przez okres gwarancyjny 1000 szt. krzewów i 200 szt. drzew. Doświadczenie wymienionych powyżej 3 osób należy potwierdzić oświadczeniem. 4. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, tj.: 1) ciągniki rolnicze o masie całkowitej do 3300 kg - 10 szt., 2) ciągniki rolnicze o masie całkowitej do 1900 kg - 5 szt., 3) 3 beczki na wodę o pojemności ok. 2800 litrów na kołach wyposażone w pompy do podawania wody pod ciśnieniem oraz 2 beczki o pojemności 300 l, 4) 3 samochody towarowo-osobowe do szybkiego przewozu ludzi i sprzętu + 3 lawety, 5) 2 przyczepy ciągnikowe o masie własnej 1200 kg i ładowności 3,5 t, 6) 5 przyczep ciągnikowych o masie własnej 1660 kg i ładowności 4 t, 7) 2 kombajny do zbierania skoszonej trawy i liści, 8) kosiarki samojezdne - 12 szt., 9) kosiarki do skarp - 3 szt., 10) kosiarki do ciągników (bijakowe lub płozowe) -6 szt., 11) kosiarki do obkaszania (wykaszarki) - 40 szt., 12) zgrabiarki do trawy - 3 szt., 13) nożyce spalinowe do cięcia żywopłotów - 4 szt., 14) piła spalinowa na wysięgniku do obcinania gałęzi - 3 szt., 15) zwyżka ( Podnośnik hydrauliczny do prac na wysokości ) - 2 szt., 16) 9 pił spalinowych do wycinki drzew, 17) koparko-ładowarka do prac ziemnych - 1 szt., 18) rozdrabniarka do gałęzi - 1 szt. 5. Posiadać środki finansowe lub dostęp do kredytu w kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 6. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł. 7. Posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu odpadów komunalnych z terenu miasta Rzeszowa, 8. Posiadać aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych obejmujące województwo podkarpackie wydane przez Starostę lub umowę z firmą, która posiada takie zezwolenie. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.7. Wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt III.2 ppkt 2 ogłoszenia) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, (zgodnie z pkt III.2 ppkt 3 ogłoszenia) na załączniku nr 4. 1.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zgodnie z pkt III.2 ppkt 4 ogłoszenia) na załączniku nr 5, 1.10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.9 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 1.12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (zgodnie z pkt. III.2 ppkt. 5 ogłoszenia) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt III.2 ppkt 6 ogłoszenia), 1.14. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu odpadów komunalnych z terenu miasta Rzeszowa, 1.15. Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych obejmujące województwo podkarpackie wydane przez starostę lub umowę z firmą, która posiada takie zezwolenie. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.4. Formularz cenowy opracowany na podstawie dołączonego wzoru - załącznik nr 6 oraz załącznik nr VI do Opisu przedmiotu zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 3.1 pkt 1.1, 1.3 i 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.2 pkt 1.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1 lit. a i c oraz 3.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3, sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach