Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni terenów komunalnych

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni terenów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia „Utrzymanie zieleni terenów komunalnych” obejmuje w szczególności następujący zakres: 1) Usługa pielęgnacji drzew i krzewów, w uzgodnieniu z Zamawiającym, obejmująca: a) usługę przycinania żywopłotów – 1 raz w październiku, dodatkowo podcinanie pojedynczych odrostów w zależności od potrzeb, b) usługę okrzesywania drzew – systematycznie, tak aby nie dopuścić do wyrastania nowych odrostów, c) zgłaszanie Zamawiającemu przez Wykonawcę w miarę potrzeb i w chwili stwierdzenia realnego zagrożenia, drzew wymagających usunięcia, d) usuwanie wiatrołomów i złomów – 10 sztuk w ciągu obowiązania umowy. 2) Naprawa, konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw oraz elementów małej architektury obejmująca: a) pomniki: - pomnik Wojciecha Kętrzyńskiego na Pl. Marsz. J. Piłsudskiego, - pomnik w Hołdzie Poległym, Pomordowanym i Zamęczonym Polakom – Obrońcom Ojczyzny 1939 – 1956 przy Pl. Armii Krajowej), b) fontanny i wodotryski: - ul. Pocztowa, - Pl. M.J. Piłsudskiego, - Pl. Grunwaldzki, - ul. Żeromskiego Bieżące czyszczenie, myciu, usuwanie zanieczyszczeń oraz dokładne mycie i usuwanie zanieczyszczeń przed każdym świętem lokalnym i państwowym; c) wyposażenia placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych – w tym uzupełnienie piasku w piaskownicach na bieżąco, wymiana piasku w piaskownicach lipiec – sierpień, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy (w przypadku dewastacji elementów wyposażenia placów zabaw powyżej 30% Zamawiający pokrywa koszty naprawy urządzenia); d) dokonanie przeglądu stanu technicznego wyposażenia placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych (latem) i naprawa w razie stwierdzenia uszkodzeń oraz bieżąca konserwacja wszystkich urządzeń; e) ustawianie nowych, zakupionych przez Zamawiającego (do 5 sztuk), zmiany miejsca już ustawionych (do 10 sztuk) f) bieżąca konserwacja i obsługa, polegająca na opróżnianiu 1 raz w tygodniu, 114 pojemników na psie odchody. 3) Usługa w zakresie trawników w okresie wegetacji, tj. w październiku: a) systematyczne koszenie trawników (maksymalna wysokość trawy do 15 cm) wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętych nieczystości; b) systematyczne grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści i śmieci. 4) Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy obejmująca: a) obsadzenie kwietników i miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego niskimi bylinami, odpowiednimi krzewami i drzewami zakupionymi przez Zamawiającego, b) pielenie, spulchnianie, podlewanie roślin systematycznie, wielokrotnie w zależności od potrzeb i pogody, c) przygotowanie gleby we właściwym stanie na zimę – głęboka skiba, d) przycinanie pędów roślin wieloletnich, okrywanie rabat na zimę ( w zależności od gatunku nasadzeń) 5) Sprzątanie oraz usługi sanitarne w okresie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy obejmujące: utrzymanie w czystości podwórzy, ciągów pieszych, jezdnych i wjazdów, na bieżąco usuwanie, zbieranie, zamiatanie i wywóz zanieczyszczeń zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy. 6) Usługi odśnieżania lub sprzątania w przypadku braku opadów śniegu w okresie od 1 listopada do 31 grudnia, obejmujące w warunkach zimowych systematyczne i bieżące usuwanie, odgarnianie i odkuwanie śniegu i lodu, posypywanie materiałami uszorstniającymi śliskiej nawierzchni. W przypadku braku opadów śniegu lub pokrywy śnieżnej sprzątanie i rozliczanie zgodnie z zakresem wymienionym w pkt 5. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przetwarzania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót wymienionych w pkt 1)-6) oraz zagospodarowania odpadów biodegradowalnych. Wykonawca w cenie ofertowej winien uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem, zbieraniem i przetwarzaniem odpadów. 3. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia określone w punkcie poprzedzającym świadczone będą na terenach należących do Gminy Miejskiej Kętrzyn na powierzchni określonej w zał. nr 1 do istotnych postanowień umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowy wykaz placów zabaw dla dzieci stanowi załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamienne rozumie się wykonanie tego samego rodzaju prac w danym zadaniu, lecz na innym terenie na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia z zachowaniem ilości (powierzchni) wykonanej usługi, bez konieczności zmiany warunków umowy w formie aneksu. 6. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, a polegających na bezpośrednim wykonywaniu usług: a) związanych z nasadzeniem i pielęgnacją roślin, pielęgnacją trawników, b) związanych z naprawą, konserwacją i utrzymaniem wyposażenia placów zabaw oraz elementów małej architektury, c) polegających na sprzątaniu terenów zielonych - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 1320 z późn. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy - załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, t.j. Wykonawca winien posiadać: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 797 ze zm.) lub oświadczenie o współpracy Wykonawcy z podmiotem posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, b) zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 797 ze zm.) lub oświadczenie o współpracy Wykonawcy z podmiotem posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, c) zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 797 ze zm.) lub oświadczenie o współpracy Wykonawcy z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach