Przetargi.pl
„Utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Kęty w 2019 r.”

Gmina Kęty ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844-76-00 , fax. 33 844 76 60
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęty
    Rynek 7
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    tel. 33 844-76-00, fax. 33 844 76 60
    REGON: 72181824000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Kęty w 2019 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług polegających na koszeniu poboczy, rowów przydrożnych wraz z skarpami i przeciwskarpami znajdujących się w pasach drogowych dróg na terenie Gminy Kęty. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do koszenia działek gminnych (zieleńców) oraz przycinania żywopłotów .a) Prace należy wykonywać przy użyciu specjalistycznego sprzętu z zachowaniem należytej ostrożności, b) po rozpoczęciu koszenia danego obiektu prace muszą być kontynuowane bez zbędnych przerw aż do ich zakończenia, c) obkoszenie drzew, krzewów, elementów małej architektury, znaków drogowych itp. należy wykonywać jednocześnie lub niezwłocznie tzn. nie później niż w ciągu jednego dnia od wykoszenia trawnika, który je otacza, d) niedopuszczalne jest powodowanie uszkodzeń lub niszczenie drzew, krzewów i pozostałych w/w elementów podczas koszenia i innych prac pielęgnacyjnych, e) równocześnie z koszeniem trawników należy wykosić trawę i chwasty rosnące przy słupach elektrycznych, oświetleniowych, sygnalizatorach, znakach drogowych oraz innych elementach infrastruktury technicznej zlokalizowanych poza trawnikami, ale w obrębie danego obiektu, f) szerokość koszenia miejsc szczególnie niebezpiecznych (łuki, skrzyżowania itp.) należy dostosować do warunków miejscowych, g) należy zachować jednolitą wysokość trawy po skoszeniu, h) samosiewy oraz odrosty korzeniowe drzew i krzewów w wieku do 5 lat to jest takie, których średnica na wysokości 5cm nie przekracza 5cm, wyrosłe na obszarze koszonych trawników oraz wśród krzewów na nich posadzonych, winny być usuwane na poziomie lub poniżej poziomu gruntu równocześnie z koszeniem trawy lub niezwłocznie po jej skoszeniu, a przed wywozem, i) usuwanie odrostów drzew na terenach objętych koszeniem maksymalnie do wysokości 3 m od poziomu gruntu lub dolnych konarów, j) w trakcie koszenia należy unikać zaśmiecania ściętą trawą alejek, chodników, jezdni i ciągów komunikacyjnych, k) w przypadku zanieczyszczenia alejek, chodników i jezdni skoszoną trawę należy uprzątać na bieżąco lub bezpośrednio po koszeniu ( najpóźniej w dniu koszenia) , l) dopuszcza się używanie dmuchaw do uprzątania skoszonej trawy z alejek, chodników i jezdni, m) ścięta trawa winna być zgrabiona i wywieziona w terminie nie przekraczającym 24 godziny od skoszenia. Obowiązek usunięcia trawy i innych odpadów dotyczy wszystkich prac wykonywanych na terenie miasta. W przypadku prac wykonywanych na terenie sołectw Wykonawca ma obowiązek zgrabienia i wywiezienia trawy wyłącznie z rowów przydrożnych natomiast obowiązek usunięcia śmieci jest obligatoryjny dla całego zakresu prac wykonywanych na terenie sołectw, n) wywóz odpadów zielonych trawy, odrostów, samosiewów do kompostowni odpadów biodegradowalnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, o) wraz ze zgrabioną trawą muszą być usunięte wszelkie zanieczyszczenia komunalne, w tym drobne gałęzie o średnicy do 10 cm, p) wyposażenie pracującego sprzętu (ciągnik) w lampę ostrzegawczą, pulsującą koloru pomarańczowego; zapewnienie pracownikom kamizelek ostrzegawczych 5. Pomiary zieleni niskiej przeprowadzono wg następujących zasad : a) w przypadku istnienia otwartego rowu ziemnego bądź rowu umocnionego w postaci korytek betonowych lub płyt betonowych ażurowych, szerokość pasa zieleni do wykoszenie została przyjęta jako szerokość skarpy (od krawędzi jezdni lub w przypadku braku bezpośredniego połączenia jezdni z trawiastym poboczem, od wyraźnej trwałej granicy pomiędzy utwardzonym, a zielonym poboczem) i przeciwskarpy (do 0,5m poza górną krawędź) z wyłączeniem niezadarnionego (umocnionego) dna rowu; w przypadku częściowego obsadzenia skarpy lub przeciwskarpy rowu roślinnością ozdobną – do pomiaru przyjęto pozostałą część rowu b) w przypadku rowu przydrożnego w którym zabudowane są korytka betonowe należy skosić trawę na szerokość od krawędzi jezdni lub w przypadku braku bezpośredniego połączenia jezdni z trawiastym poboczem, od wyraźnej trwałej granicy pomiędzy utwardzonym, a zielonym poboczem do 0,50m poza korytko c) w przypadku pobocza jezdni przyjęto do pomiarów szerokość 1,0m (na terenie sołectw) i 1,5m (na terenie miasta); w przypadku poboczna jezdni o szerokości pasa zieleni powyżej 1,5m przyjęto szerokości graniczne – jak wyżej. Wyjątek w tym zakresie stanowią ulice na terenie miasta: Kościuszki, Mickiewicza, Żeromskiego, Al. Cmentarna, Al. Wojska Polskiego dla których przyjęto zakres pomiaru do istniejących ogrodzeń posesji d) pomiar szerokości pasa zieleni dokonany został od krawędzi jezdni lub w przypadku braku bezpośredniego połączenia jezdni z trawiastym poboczem, od wyraźnej trwałej granicy pomiędzy utwardzonym, a zielonym poboczem w kierunku granicy pasa drogowego z sąsiadującymi posesjami e) pomiar zawiera odcinki rowów o zatartym przebiegu, tzn. mocno zamulonych, wypłyconych, przerośniętych samosiewami drzew i krzewów; określenie czy objęty w tym przypadku odcinek pasa drogowego jest rowem przydrożnym, było dokonywane na podstawie stwierdzenia lokalizacji przepustów podłużnych w stosunku do osi jezdni pod zjazdami do posesji lub odprowadzających wody do lokalnych cieków wodnych f) pomiarem objęto również odcinki pasa drogowego, pozbawione roślinności trawiastej – wyłączone z zakresu koszenia (utwardzone zjazdy do posesji, skrzyżowania z drogami lokalnymi, utwardzone parkingi, zwarte zakrzaczenia, zadrzewienia, pojedyncze drzewa itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium 2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert (tj. przed godziną 945 w dniu składania ofert) wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwatysiącezłotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Kętach 07 1050 1070 1000 0023 6738 4605 w ING Bank Śląski, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania. Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia art. 25a ustawy) 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 3) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 5 rozdziału XI SIWZ - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach