Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Ruda Śląska

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Ruda Śląska. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Wygrabianie trawników - wygrabianie liści i innych odpadów z powierzchni trawników, z pod drzew oraz krzewów łącznie z wywozem (w ciągu 3 dni od wygrabienia); prace wykonywać na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wywozu liści bezpośrednio po ich wygrabieniu. Grabienie winno również obejmować usunięcie biomasy (liście, gałęzie itp.) pozostawionej (podrzuconej) przez mieszkańców na utrzymywanych terenach. Jeżeli wygrabiany teren (obiekt) ma tak dużą powierzchnię, że grabienie potrwa dłużej niż 3 dni, wówczas zgrabione liście powinny być usuwane etapami, nie rzadziej jednak niż co 3 dni, a nie dopiero po zakończeniu grabienia na całym terenie. Jeżeli przez okres pozostawienia wygrabionych liści w pryzmach na trawnikach, dojdzie do ich rozwiania lub rozrzucenia, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie powtórzyć ich wygrabienie bez dodatkowego wynagrodzenia. 2. Zimowe utrzymanie alejek głównych - stosownie do okoliczności wynikających z warunków atmosferycznych - w przypadku opadów śniegu, zalegającego śniegu lub występującej śliskości. Zakres prac jest następujący: - Zimowe utrzymanie alejek głównych przekazanych do utrzymania Wykonawcy przez Zamawiającego polega na całodobowej likwidacji śliskości zimowej. - Nawierzchnia alejek głównych winna być uprzednio odśnieżona ze śniegu i posypana na całej powierzchni piaskiem lub uzgodnionym z Zamawiającym kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do 4 mm w przypadku występowania zlodowaceń, gołoledzi lub jeśli występuje śliskość. Częstotliwość posypywania w ciągu doby uzależniona jest od stanu nawierzchni. - Nawierzchnia alejek głównych winna być na całej powierzchni odśnieżona ze śniegu i błota pośniegowego mechanicznie i-lub ręcznie na pobocze w trakcie opadów i po ich ustaniu. Częstotliwość odśnieżania w ciągu doby uzależniona jest od warunków pogodowych (ilości opadów). Błoto pośniegowe winno być usuwane z częstotliwością umożliwiającą swobodne poruszanie się pieszych. Zlodowacenia należy skuwać na bieżąco w miarę potrzeb w czasie dwóch dób od zaistnienia pokrywy lodowej. - Czas wykonania odśnieżania i-lub posypywania piaskiem alejek głównych w parkach i na zieleńcach - do 3 godzin po zaprzestaniu opadów lub od powstania śliskości nawierzchni. - Dopuszcza się odstępstwa w czasie wykonania odśnieżania alejek głównych w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu za zgodą Zamawiającego. - Niezwłocznie po ustąpieniu warunków zimowych piasek należy usunąć z alejek głównych. 3. Zbieranie odpadów - oczyszczanie terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i odpadów, z ich zebraniem i wywozem (m.in. śmieci i nieczystości bytowych niezależnie od ich wielkości (w tym również niedopałków papierosów), odchodów, ulotek, plakatów, opakowań, gruzu, kamieni, szkła, wypalonych zniczy, podrzuconych gabarytów, opon i innych odpadów i zanieczyszczeń, również w pryzmach (niezależnie od wielkości i ilości), wszelkich odpadów roślinnych, w tym złamanych gałęzi (niezależnie od ich wielkości). Prace wykonywać najpóźniej do godziny 1300, raz w tygodniu (w dniu ustalonym przez Zamawiającego) lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 4. Przegląd drzewostanu - wykonywanie przeglądu drzewostanu rosnącego na terenach będących w utrzymaniu celem typowania do: - usuwania gałęzi i konarów stanowiących zagrożenie; - wycinki drzew pochylonych lub-i obumarłych lub-i stanowiących zagrożenie (trwałe oznaczenie drzew w terenie); oraz dostarczanie raz na miesiąc do siedziby Zamawiającego protokołu z niniejszego przeglądu z podaniem gatunku, obwodu, ilości, dokładnej lokalizacji drzew (naniesienie na mapę) oraz rodzaju wymaganego zabiegu pielęgnacyjnego. 5. Przegląd i konserwacja urządzeń zabawowych - wykonywanie przeglądu i konserwacji urządzeń zabawowych codziennie (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) celem stwierdzenia stanu technicznego, łącznie z przekazywaniem Zamawiającemu na bieżąco w formie protokołu uwag w przypadku ewentualnego uszkodzenia urządzenia zabawowego. Prowadzenie prac kontrolnych winno być zgodne z normą PN-EN 1176-7. Konserwacja m.in. polega na utrzymaniu w czystości urządzeń zabawowych, ogrodzeń i nawierzchni, utrzymywaniu wolnych przestrzeni wokół urządzeń, dokręcanie połączeń, wyrównywanie nawierzchni z luźnych materiałów(np. piasek, zrębki). Zabezpieczanie niesprawnych lub uszkodzonych urządzeń lub ich części poprzez oznakowanie i uniemożliwienie korzystania z nich. 6. Opróżnianie koszy na odpady - łącznie z wywozem odpadów dwa razy w tygodniu (w dniach ustalonych przez Zamawiającego) łącznie z uzupełnianiem worków na odpady. Prace dotyczą również koszy na odchody zwierzęce. 7. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy do 20 cm - w przypadku złamanego drzewa należy dokonać wycinki pozostałej części drzewa oraz wyfrezować pień na głębokość co najmniej 30 cm od poziomu gruntu, zasypać dół ziemią kompostową, ubić, wyrównać i obsiać trawą. Pień drzewa pociąć na kawałki przystosowane do domowych palenisk i przetransportować na miejsce wskazane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. W przypadku drzew powalonych należy usunąć drzewo łącznie z karpiną, zasypać powstały dół ziemią kompostową, wyrównać, ubić i obsiać trawą. Pień drzewa pociąć na kawałki przystosowane do domowych palenisk i przetransportować w miejsce wskazane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. 8. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 21 do 40 cm - jak w punkcie 7 9. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 41 do 60 cm - jak w punkcie 7 10. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 61 do 90 cm - jak w punkcie 7 11. Usuwanie połamanych lub-i powalonych drzew o średnicy od 91 cm - jak w punkcie 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach