Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Międzyrzecz w latach 2016-2017

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2015-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Międzyrzecz w latach 2016-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Międzyrzecz w latach 2016-2017. 2. Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na dwie części: 1) CZĘŚĆ I: Utrzymanie zieleni w miejscowościach Międzyrzecz - sektor 1 i Bobowicko. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: załącznik nr 9A - Mapy dla części I i załącznik 10A - opis przedmiotu zamówienia dla części I. 2) CZĘŚĆ II: Utrzymanie zieleni w miejscowościach Międzyrzecz - sektor 2 i Kęszyca Leśna. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: załącznik nr 9B - Mapy dla części II i załącznik 10B - opis przedmiotu zamówienia dla części II. 3. Zamawiający informuje, że zamówienie będzie udzielane w częściach. Wykonawcy będą mieli możliwość złożenia oferty tylko na jedną dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych),zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Szczegółowe warunki dotyczące wadium określone zostały w punkcie 21 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia usterki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach