Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2020 roku

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2020 roku. Zamówienie obejmuje 4 części: Część 1 - Utrzymanie, pielęgnacja i konserwacja zieleni, na którą składają następujące zadania: 1.Wykonanie obsad kwiatowych (jednorocznych) na kwietnikach. 2.Wykonanie nowych kwietników. 3.Pielęgnacja obsad kwiatowych i kwietników. 4. Wykonanie i pielęgnacja obsad kwiatowych kwietników kaskadowych i wiszących. 5. Pielęgnacja kwietników kaskadowych, kwietników i donic. 6. Pielęgnacja terenów zakrzewionych. 7. Wygrabianie/zamiatanie liści. 8. Odchwaszczanie (gracowanie) ręczne alejek, ścieżek, chodników i jezdni. 9. Spryskanie powierzchni środkiem chwastobójczym. 10. Cięcia pielęgnacyjne i formujące krzewy, małe drzewa. 11. Cięcia pielęgnacyjne i formujące średnie drzewa przy użyciu zwyżki. 12. Mycie pomników na terenie Gminy. 13. Dekoracja pomników. 14. Pielęgnacja róż pnących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Część 1. Część 2 - Utrzymanie trawników i żywopłotów, na którą składają się następujące zadania: 1. Koszenie trawy i chwastów. 2. Cięcie żywopłotów wraz z usuwaniem chwastów, wywozem i utylizacją odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Część 2. Część 3 – Utrzymanie trawników i żywopłotów na drogach powiatowych, na którą składają się następujące zadania: 1. Koszenie trawy i chwastów. 2. Cięcie żywopłotów wraz z usuwaniem chwastów, wywozem i utylizacją odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Część 3. Część 4 - Pielęgnacja, usuwanie i sadzenie drzew, na którą składają się następujące zadania: 1. Ścinanie piłą mechaniczną drzew oraz cięcia techniczne, sanitarne lub prześwietlające. 2. Sadzenie, palikowanie i podlewanie drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Część 4. UWAGA: Drewno pochodzące z drzew usuwanych z terenów nieruchomości stanowiących własność Gminy stanowi majątek ruchomy Gminy, a jego wartość powinna znaleźć odzwierciedlenie w dochodach własnych Gminy. Gospodarka drewnem powinna być prowadzona zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Radzionków nr 667/2020 z dnia 29 stycznia 2020 roku. Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawach związanych z gospodarowaniem drewnem jest Pan Michał Gwóźdź – Referat Ochrony Środowiska, tel. 32 388-71-60.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 – 1 800,00 zł, dla części 2 – 1 000,00 zł, dla części 3 – 150,00 zł, dla części 4 – 700,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na sumę ubezpieczeniową odpowiadającą wartości umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach