Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach w 2009 r

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach w 2009 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Koszenie łąk parkowych w dolinie Dramy oddz. 4a, 4b, 5b, 3m - 2,90ha 2.Koszenie trawników parkowych w oddz. 1c, 3c, 3i, 2h, 2b - 0,70ha 3.Koszenie skarp zakrzewionych w oddz. 2a, 2i - 2. 730,00 m2 , 4.Koszeniem trawy, chwastów i jednorocznych samos
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające rodzajem i wartością usługi będącej przedmiotem zamówienia. Przez usługi odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługi wykonane na terenach rekreacyjnych tj. parkach i lasach komunalnych o powierzchni minimum 20 ha w ramach których wykonywano m. in. następujące czynności: - koszenie łąk i trawników, - ścinanie drzew, - wyrób drewna użytkowego i opałowego. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 30. 000,00 PLN (brutto) 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 2.4. Wykonawca musi dysponować następującym sprawnym sprzętem: - samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton, - ciągnik kołowy z przyczepą, - nożyce spalinowe do żywopłotu, - kosiarka spalinowa na wysięgniku, - piła spalinowa - min. 2 szt - kosiarka rotacyjna - ciągniona, - rębarka. 2.5. Wykonawca musi dysponować 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - kierownik robót - 1 osoba - wykształcenie średnie ogrodnicze lub leśne, - pilarz - 2 osoby - udokumentowane kwalifikacje. 2.6. Wykonawca musi posiadać: - zezwolenie Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2005 r Nr 236, poz. 2008 z p. zmianami). - zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia (Dz. U. Nr 39 poz 251 z p. Zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r Nr 112 poz. 1206), odpady z grupy 20 ( odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane kwalifikacje.( jest załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego), 1.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, uslug (oświadczenie) w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane usługi zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego), 1.5 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 1.6. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.( wzór załącznik nr 4 do formularza ofertowego) 17. Zezwolenie Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów komunalnych, 1.8. Zezwolenie właściwego Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 1.9. Oświadczenie Wykonawcy, że zebrane odpady do utylizacji i składowania będą przekazywane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie na działalność w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach