Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 611015483
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc ”. 2. Przedmiotem zamówienia jest: „A” W ramach utrzymania zieleni: 1. Skoszenie trawy wraz z uprzątnięciem części ściętej (nie dotyczy w przypadku zastosowania kosiarki bijakowej) na terenach ujętych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia w maksymalnym terminie do 10 dni (określonym w ofercie przez Wykonawcę). 2. Grabienie i usuwanie liści ze wszystkich terenów wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 3. Odchwaszczanie wszystkich alejek znajdujących się na terenach zielonych ujętych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich wyrównaniem. 4. Codzienne (bieżące) utrzymanie zieleni oraz czystości poprzez zebranie odpadów (papieru, folii, butelek itp.) z terenów zielonych wskazanych w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Pielęgnacja drzew, krzewów oraz żywopłotów, w szczególności: 1) usuwanie odrostów w strefie korzeniowej drzew i na misach drzew; cięcia należy wykonywać z zachowaniem regularnego pokroju, właściwego dla danego gatunku wraz z uprzątnięciem części ściętej zaraz po usunięciu odrostów, 2) podcinanie gałęzi drzew mające na celu odsłonięcie lamp parkowych oraz przycinanie innych gałęzi, usuwanie posuszu drzew rosnących przy ciągach pieszych zabezpieczenie ran po cięciach oraz uprzątnięcie części ściętej zaraz po wykonaniu pracy w miarę potrzeb, 3) docinanie złamanych, suchych gałęzi i konarów wraz z uprzątnięciem części ściętej zaraz po wykonaniu w/w pracy w miarę potrzeb, 4) uprzątanie z terenu objętego zamówieniem wiatrołomów, wykrotów, odłamanych konarów i gałęzi. 5) poprawianie oraz wymiana palików i taśm przy drzewkach (materiał Wykonawcy) 6) przycinanie żywopłotów na wysokość 1,20 m z terenów wskazanych przez Zamawiającego (m.in. Park wokół zbiornika wodnego Jeziórko, Plac Europejski, teren przy przejście dla pieszych przy ulicy Płockiej k/poczty, przejście dla pieszych Piastowska k/kiosku RUCH, skrzyżowanie Piastowska i Wiosny Ludów przy słupie ogłoszeniowym, teren przy Jana Pawła II 5, teren zielony między ulicami Kasztanowa i Braci Tułodzieckich) wraz zebraniem i zagospodarowaniem części ściętej. 6. Rozplantowanie ziemi w wyniku powstania kretowisk minimum jeden raz w tygodniu. 7. Przygotowanie ziemi pod nasadzenia kwiatów i roślin jednorocznych w miejscach objętych zamówieniem, tj. przekopanie i uzupełnienie gleby rodzimej warstwą ziemi kompostowej. 8. Obsadzanie rozstawionych na terenie miasta pojemników, kwietników i gazonów oraz miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia roślinami kwietnikowymi jedno i wieloletnimi (z materiału dostarczonego przez Zamawiającego) - ok. 5 000 sztuk rocznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawienia pojemników, kwietników, gazonów lub konstrukcji kwietnikowych w trakcie trwania umowy w ilości nieprzekraczającej 10sztuk/1 rok , a także zwiększenia ilości dostarczonych roślin kwietnikowych do 100% rocznie. 9. Wykonywanie nasadzeń uzupełniających na terenach wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, przy czym materiał do nasadzeń uzupełniających jest kosztem Zmawiającego. 10. Pielęgnacja obsadzonych roślinami jedno- i wieloletnimi rabat już istniejących na terenach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2, w szczególności pielenie, odchwaszczanie, spulchnianie gleby, zwalczanie chorób i szkodników roślin, stosowanie oprysków dostosowanych do gatunków roślin i ich potrzeb. 11. Ręczne odchwaszczanie rabat z bylinami – z częstotliwością co 2 tygodnie w okresie od kwietnia do września (nie mniej niż 12 razy). 12. Odchwaszczanie trawników środkami chwastobójczymi – z częstotliwością 4 razy w całym okresie obowiązywania umowy, 13. Nawożenie trawników zgodnie z zaleceniami producenta nawozu i terminami dostosowanymi do stanu trawnika – z częstotliwością 4 razy w całym okresie obowiązywania umowy, 14. Poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie rabat z bylinami. 15. Cięcia sanitarne i pielęgnacyjne roślin z zachowaniem ich preferencji gatunkowej roślin dwa razy do roku na wiosnę i jesień w celu zagęszczenia i utrzymania pożądanego pokroju i wysokości roślin. 16. Bieżące podlewanie rabat, krzewów, kwiatów oraz trawników na terenach wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz na terenach innych wskazanych przez Zamawiającego. Podlewania należy dokonywać w godzinach rannych lub wieczornych, tj. do godziny 7.00 lub po godzinie 20.00. 17. Usuwanie roślin po zakończeniu wegetacji. 18. Mycie schodów prowadzących od ulicy Narutowicza do Parku Paciorkiewicza (1 raz w tygodniu) 19. Zakładanie trawników, odnawianie oraz dosiewanie istniejących trawników na terenach wskazywanych przez Zamawiającego: 1) przygotowanie gruntu, 2) wysianie nasion, 3) utrzymanie trawników wraz z ich zraszaniem. W ramach wykonywania usług utrzymania zieleni, Wykonawca ponosi koszty środków ochrony roślin, nawozów, środków chemicznych itp. materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Zamawiający bezpłatnie udostępnia Wykonawcy istniejące zdroje uliczne w celu poboru wody, na potrzeby prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. „B” W ramach utrzymania czystości i porządku: 1. Utrzymanie mogił i miejsc pamięci narodowej na terenach i w terminach ujętych w załączniku nr 3 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, a w szczególności: zamiatanie, mycie, koszenie, pielenie i zbieranie nieczystości wraz z ich wywozem na składowisko - 1 raz na dwa miesiące. 2. Rozstawienie zniczy oraz kwiatów na terenach i w terminach wymienionych w załączniku nr 3. 3. Utrzymanie małej architektury znajdującej się na terenach ujętych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) umycie ławek, 2) umycie koszy, 3) umycie kloszy lamp oświetleniowych. 4. Utrzymanie fontann w parku Korczaka (przed Sądem) i na skwerku Rodziny Sierpskich (przed budynkiem poczty), w szczególności: 1) czyszczenie dysz (strumień wody ma być równomierny), 2) czyszczenie niecki, 3) uzupełnienie preparatu glonobójczego (z wyłączeniem fontanny w parku Korczaka), 4) czyszczenie infrastruktury oświetleniowej fontann, 5) codzienne sprawdzanie stanu wody w fontannach, 6) codzienne uprzątnięcie lustra wody z nieczystości, 7) przygotowanie fontann do okresu letniego (wyczyszczenie niecek, napuszczenie do nich wody, uzupełnienie preparatu glonobójczego, montaż dysz i uruchomienie fontann) w terminie 15 kwietnia w okresie obowiązywania umowy 8) przygotowanie fontann do okresu zimowego w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, nie później niż 15 listopada w okresie obowiązywania umowy(spuszczenie wody z niecki fontann, czyszczenie oraz wysuszenie niecki fontann, demontaż oraz wyczyszczenie dysz i złączy do dysz fontann, spuszczenie wody z instalacji) Wykonanie czynności związanych z utrzymaniem fontann winno zostać przeprowadzone w porze nocnej lub wczesnych godzinach rannych, najpóźniej do godziny 8.00. Zamawiający na każde żądanie Wykonawcy udostępnia dokumentację DTR dla fontann. UWAGI DOTYCZACE REALIZACjI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wszelkie ujęte w opisie przedmiotu zamówienia prace Wykonawca zobowiązany jest wykonywać z należytą starannością, zapewniając właściwe utrzymanie zieleni (zgodnie ze sztuką ogrodniczą), jej dobry stan zdrowotny oraz wysoki standard estetyczny i pielęgnacyjny. 1. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w godzinach 730-1530 w dni robocze. 2. Ustala się robocze porozumiewanie stron drogą elektroniczną - e-mail z niezwłocznym potwierdzaniem faktu otrzymania wiadomości na żądanie drugiej strony, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 3. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o konieczności zakup jakiegokolwiek materiału, którego koszt jest po stronie Zamawiającego, pod rygorem nie pokrycia kosztów zakupu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia powyższych prac w ciągu 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Po rozpoczęciu prac, prace muszą być kontynuowane bez zbędnych przerw aż do ich zakończenia. 5. W trakcie wykonywania codziennych obowiązków Wykonawca prowadzi monitoring w zakresie w/w zadań i wszelkie nieprawidłowości niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu. 6. Zakończenie prac odbędzie się po podpisaniu protokołu odbioru w terminie nie dłuższym niż 24h od zakończenia prac zgłoszonych przez Wykonawcę. 7. Prace objęte miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym Wykonawca wykonuje systematycznie, bez wezwania Zamawiającego. 8. Prace nie objęte wynagrodzeniem ryczałtowym wykonywane są tylko i wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. 9. Czynności, które nie są wykonywane stale (opłacane nie ryczałtowo) wykonane zostaną w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. *) części zamówienia objęte opłatą nie ryczałtową i realizowane na zlecenie Zamawiającego, oznaczone są tłustym drukiem w SIWZ, co uwidocznione jest w formularzu cenowym 3. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) oświadczenie wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach