Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni i czystości na terenie Parku Zdrojowego w Rabce-Zdroju w 2014 r.

Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2676440, 2677178
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
    ul. Parkowa 2 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 2676440, 2677178
    REGON: 00052916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni i czystości na terenie Parku Zdrojowego w Rabce-Zdroju w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie Parku Zdrojowego Rabce-Zdroju wraz z Tężnią Solankową i Kiwajką. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 1. Prace należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie ze sztuką ogrodniczą. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany przy pomocy sprzętu i urządzeń do tego dopuszczonych, o sprawnym stanie technicznym. 3. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu (ze względu na lokalizację) celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 4. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 5. Podczas prowadzonych prac pielęgnacyjnych należy zapewnić bezpieczne korzystanie z Parku Zdrojowego osobom przebywającym na terenie Parku oraz należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. Podczas realizacji niniejszego zamówienia należy przestrzegać warunków eksploatacyjnych alejek parkowych: - maksymalne obciążenie alejek pieszo-jezdnych masą całkowitą pojazdu - 3,5 tony, - maksymalne obciążenie alejek pieszych masą całkowitą pojazdu - 1,5 tony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie sotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach