Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni i alejek w Parku Zdrojowym, w pasażach uzdrowiskowych i na terenach przyległych w Konstancinie-Jeziornie w 2009 roku

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni i alejek w Parku Zdrojowym, w pasażach uzdrowiskowych i na terenach przyległych w Konstancinie-Jeziornie w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na bieżącym utrzymaniu terenu Parku Zdrojowego, pasażu i terenów przyległych do parku w Konstancinie-Jeziornie, obejmujące: a) Koszenie trawników na obszarze parku i pasażu wzdłuż ul. Sienkiewicza do ul. S
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przystępując do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, każdy Wykonawca składa oświadczenie, że: 1). posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł. brutto, odpowiadającą swoim rodzajem zadaniu będącym przedmiotem zamówienia, a w szczególności polegającym na pielęgnacji i utrzymaniu w czystości założeń parkowych. b) wykażą, że dysponują lub będą dysponowali kierownikiem prac ogrodniczych, posiadającym odpowiednie kwalifikacje i przygotowanie tj. wykształcenie ogrodnicze lub pochodne lub uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni i co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni, 3). znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy pzp), tj.: a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł 4). nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy [Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605], wskazanych w Rozdziale VII. SIWZ. 2) Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą (spełnia - nie spełnia). 3) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 4) Zamawiający zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy pzp, wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 5) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty oraz oświadczenia (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3, 2) wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3.1 do formularza ofertowego, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp -załącznik nr 4, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wykażą, że dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda wykazania się dysponowaniem kierownikiem prac ogrodniczych, posiadającym wykształcenie ogrodnicze lub pochodne lub uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni i co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy urządzaniu terenów zieleni, wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwe kwalifikacje i przygotowanie -załącznik nr 5, 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w rozdziale VI, ust. 2 niniejszej SIWZ - załącznik nr 6 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np opinie, referencje) 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty oraz oświadczenia (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3, 2) wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3.1 do formularza ofertowego, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp -załącznik nr 4, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wykażą, że dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda wykazania się dysponowaniem kierownikiem prac ogrodniczych, posiadającym wykształcenie ogrodnicze lub pochodne lub uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni i co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy urządzaniu terenów zieleni, wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwe kwalifikacje i przygotowanie -załącznik nr 5, 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w rozdziale VI, ust. 2 niniejszej SIWZ - załącznik nr 6 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np opinie, referencje) 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancinjeziorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach