Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni Miasto i Gmina Aleksandrów Łódzki, Gmina Ozorków, Gmina Parzęczew, Miasto i Gmina Zgierz, Gmina Głowno, Miasto i Gmina Stryków

Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Długa 49
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 887 555 510
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Długa 49 49
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 887 555 510
    REGON: 10154671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psi.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni Miasto i Gmina Aleksandrów Łódzki, Gmina Ozorków, Gmina Parzęczew, Miasto i Gmina Zgierz, Gmina Głowno, Miasto i Gmina Stryków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni na terenie Miasta i Gminy Aleksandrów Łódzki, Gminy Ozorków, Gminy Parzęczew, Miasta i Gminy Zgierz, Gminy Głowno, Miasto i Gmina Stryków. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje na: 1) Regulacja skrajni drogowej w tym: przycięcie konarów drzew, wycięcie drzewa, frezowanie pnia drzewa, praca podnośnika, usuwanie krzaków; 2) Wykaszanie poboczy na terenie gminy; 3) Wykaszanie poboczy na terenie miasta; 4) Usuwanie wiatrołomów. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do świadczenia prac będących przedmiotem umowy na wyznaczonych odcinkach dróg powiatowych na terenach Miasta i Gminy Aleksandrów Łódzki, Gminy Ozorków, Gminy Parzęczew, Miasta i Gminy Zgierz, Gminy Głowno, Miasto i Gmina Stryków. 5. Szczegółowy wykaz dróg stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 6. Opis przedmiotu stanowią także: a) OST D - 09.01.03 - zał. nr 9 do SIWZ, b) SST D - 09.01.03 - zał. nr 10 do SIWZ, c) OST D-09.01.02,-zał. nr 11 do SIWZ, d) SST D - 09-01-02,- zał. nr 12 do SIWZ, 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić materiały, narzędzia do realizacji umowy, w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia. 8. W celu porównania ofert w tabeli cen jednostkowych przedstawiono orientacyjne ilości planowych do zlecenia prac. Podane ilości należy traktować przykładowo nie mogą one stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Umowa zostanie zawarta do kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Rozliczanie następować będzie według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Tabeli cen jednostkowych załączonej do oferty. 9. Zamawiający zobowiązuje się, że w trakcie realizacji umowy zleci wykonanie poszczególnych zleceń ogółem do wartości nie mniejszej niż 60% nominalnej wartości zobowiązania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 10. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania pracy. 11. Przy świadczeniu zleconych usług nie dopuszcza się pozostawiania odpadów w pasie drogowym na okres nocy. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco usuwać i wywozić zgromadzone odpady. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 13. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 na poszczególne części, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. 15. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psi.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach