Przetargi.pl
„Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy”.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje „Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania: Utrzymanie terenów zieleni”, a w szczególności wykonywanie pielęgnacji fauny i flory z różnych stref klimatycznych zgromadzonej w obiekcie Palmiarni a także na otwartych ogrodach tematycznych i w wolierach zlokalizowanych na posesji zabytkowej Palmiarni przy ul. Alei Orła Białego w Legnicy oraz bieżącą konserwację urządzeń elektrycznych, wodnych, grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni - zgodnie z opisanym poniżej zakresem prac. Palmiarnia znajduje się na działce o powierzchni ok.1 ha. Budynek palmiarni posiada wymiary 30,78 m x 14,38 m i jest halą jednoprzestrzenną. Pomieszczenia biurowe – 17,10 m2. Pomieszczenia socjalne – 108,28 m2. Pomieszczenia magazynowe – 156,63 m2 Tereny zieleni zajmują powierzchnię 4.031 m2. Usługi należy wykonywać z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności, zgodnie z zasadami wiedzy ogrodniczej, technicznej, przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, obowiązującymi normami, instrukcjami i warunkami stosowania oraz innymi przepisami prawa, w tym ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także w uzgodnieniu z Zamawiającym. Szczegółowe warunki realizacji umowy: 1.Pielęgnacja roślin: prace należy wykonywać w poniedziałki, tj. w dni kiedy Palmiarnia jest nieczynna dla zwiedzających lub w inny dzień tygodnia uzgodniony z Zamawiającym gdy poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy. Prace pielęgnacyjne należy uzgodnić i dostosować do harmonogramu imprez w Palmiarni. Cena obejmuje robociznę. 2.Cięcie roślin w Palmiarni: przycinanie najwyższych roślin w razie potrzeby (w terminie do kwietnia), usuwanie suchych liści z wyższych roślin, cięcie służące zachowaniu walorów dekoracyjnych roślinności, formowanie roślin, odmładzanie drzewek cytrusowych, przycinanie roślinności utrudniającej funkcjonowanie palmiarni. Cena obejmuje robociznę. 3.Podlewanie roślin: Donice i stanowiska z wysadzonymi do gruntu roślinami należy podlewać umiarkowanym strumieniem zapobiegając ich przelaniu, ziemię na stanowiskach należy każdorazowo spulchnić. Rośliny w donicach wolnostojących na bieżąco odchwaszczać, ziemię uzupełniać, podstawki doniczek regularnie czyścić. W przypadku przeciekających donic lub podstawek usterkę należy zgłosić Zamawiającemu. Cena obejmuje robociznę. 4. Podwiązywanie i mocowanie roślin: do roślin wymagających podpór lub podwiązywania należy używać materiałów o neutralnych kolorach tj. tyczki bambusowe, taśmy specjalistyczne, różnej grubości sznury lniane. W przypadku wysokich roślin (palm),należy używać taśm specjalistycznych w neutralnym kolorze lub lin stalowych. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 5. Zabiegi ochronne: w tym wykonywanie potrzebnych oprysków i rozmieszczanie pułapek biologicznych w zależności od pojawiających się chorób. Wykonawca ma obowiązek prowadzić rejestr oprysków, zgodnie z bieżącymi przepisami PIORIN. Rejestr należy udostępniać Zamawiającemu, a po zakończeniu umowy dostarczyć Zamawiającemu. Wykonawca jest zobowiązany zlecić jednostce specjalistycznej PIORIN rozpoznanie szkodników i chorób. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do oprysków. 6. Mycie roślin: częstotliwość raz w miesiącu. Przed myciem roślin należy zabezpieczyć przed zamoczeniem urządzenia znajdujące się w obiekcie :sprzęt oświetleniowy, stoły i krzesła ławki, woliery z ptakami itp. Brak takiego zabezpieczenia a co za tym idzie uszkodzenie sprzętu obciąży Wykonawcę. Rośliny o dużych liściach, u których na liściach zostaje osad po wodzie, należy wytrzeć na sucho. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 7. Nawożenie: nawożenie roślin w miarę potrzeb ok. 2 razy w roku nawozami stałymi granulowanymi wieloskładnikowymi z mikroelementami, oraz nawożenie nawozami płynnymi typu Florovit, lub równoważny. Zamawiający informuje, że środek występujący - w opisie przedmiotu zamówienia - pod nazwą producenta został podany przykładowo. Może on być zastąpiony innymi preparatem równoważnym, pod warunkiem użycia nie gorszego środka niż podany, oraz utrzymania zakładanej efektywności. Cena obejmuje koszty robocizny i środków do nawożenia. 8.Nasadzanie nowych roślin i uzupełnianie ubytków w roślinach oraz wykonanie nasadzeń roślin sezonowych (1 raz w roku) na klombach usytuowanych w Ogrodzie Czerwieni i Purpury na terenie obiektu Wykonawca ustala z Zamawiającym. Rozmnażanie materiału roślinnego na potrzeby Palmiarni. Cena obejmuje koszty robocizny. 9.Oznaczenie kolekcji fauny i flory zgromadzonej w palmiarni (kraj pochodzenia, nazwa polska, nazwa łacińska, rodzina). Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 10. Zakup donic z podstawkami. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu potrzebę zakupu donic. Zakupu donic dokonuje Zamawiający na własny koszt raz w roku, po uzgodnieniu potrzeb z Wykonawcą. 11. Nadzór nad pracownikami: Wykonawca zapewni ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi pielęgnację oraz wyposaży pracowników w imienne identyfikatory, które pozwolą na identyfikację pracowników. Obsługa Palmiarni będzie ubrana w stosowne, schludne i estetyczne stroje. 12.Wykonawca zobowiązany jest współpracować, konsultując swoje uwagi i propozycje dotyczące realizacji zamówienia np. miejsca nasadzeń, rodzaju materiału roślinnego itp. 13.Wykonawca wszystkie prace wysokościowe (przycinanie najwyższych roślin egzotycznych), wykona za pomocą drabin lub specjalistycznego sprzętu alpinistycznego. 14.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich prac przewidzianych zamówieniem z użyciem własnych narzędzi i sprzętu również tych na wysokości. Podstawowy sprzęt i materiały jakie Wykonawca powinien mieć w Palmiarni tj. nożyce, sekator na wysięgniku, mocowania do roślin, tyczki, sznury, drabiny, opryskiwacze itp. 15.Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o wszelkich niebezpieczeństwach mogących zagrażać roślinom, w tym w szczególności o chorobach roślin, uschnięciach i innych problemach wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 16.Wykonywanie przeglądów technicznych urządzeń grzewczych, utrzymywanie urządzeń grzewczych w stałej sprawności, zgłaszanie wszelkich usterek i awarii Zamawiającemu. Usuwanie awarii instalacji elektrycznej i wodociągowej w tym malowanie urządzeń instalacji grzewczej, wymiana zaworów bezpieczeństwa. W Palmiarni zamontowane są 2 grzejniki elektryczne, 61 grzejników wodnych, 61 szt. zaworów bezpieczeństwa, 184 szt. punktów świetlnych, 5 szt. rozdzielnic elektrycznych. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 17.Wykonywanie remontów bieżących: 1)uzupełnianie ubytków szkła i polikarbonatu, wymiana pękniętych tafli z powierzonego przez Zamawiającego materiału, bieżąca konserwacja i naprawa obiektów Palmiarni w tym ciągów komunikacyjnych, schodków, bieżąca naprawa drzwi i ogrodzenia obiektu. Przewiduje się średnio rocznie wymianę ok. 25m2 poliwęglanu na poszyciu dachowym (materiał inwestora).Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 18. Prowadzenie obsługi kominiarskiej. Koszt usług kominiarskich pokrywa Wykonawca. 19.Utrzymanie czystości i estetyki całego obiektu zespołu Palmiarni w tym świąteczne dekoracje ekspozycji w Palmiarni. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 20.Pielęgnacja trawników przy obiekcie: łączna pow. 1.800 m2, wykonanie aeracji w okresie wiosennym całości trawników, przy użyciu aeratora, z dosypaniem ziemi, nasion trawy i nawozu. Koszenie z częstotliwością co 2 tyg. Trawnik przed głównym wejściem w Ogrodzie Nowoczesnym pełni funkcję reprezentacyjną, ma być utrzymany w wysokim standardzie, krótko przystrzyżony nie można dopuścić do zachwaszczenia i przesuszenia. W przypadku pojawienia się chwastów należy stosować opryski punktowe. Podlewanie poprzez zraszanie. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 21. Odchwaszczanie ciągów komunikacyjnych: bieżące odchwaszczanie, ciągów komunikacyjnych wokół budynków Palmiarni, na terenie ogrodów tematycznych, przy wolierach z ptakami oraz opasek przy budynkach. Cena obejmuje koszty robocizny i środków ochrony roślin. 22. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wzięcia udziału w spotkaniu z Zamawiającym w celu uszczegółowienia zasad współpracy. 23.Wszelkie sprawy wynikające z potrzeby wykorzystania przez Wykonawcę instalacji znajdujących się w Palmiarni jak np. podejścia do wody, energii elektrycznej itp. Wykonawca ustala z Zamawiającym. 24.Koszt zużytej wody i energii elektrycznej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. W palmiarni przewiduje się średnio miesięczne zużycie wody na poziomie 20m3 oraz 895 kWh energii elektrycznej. 25. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić dostawę ciepła do obiektu Palmiarni przy zapewnieniu określonych parametrów techniczno – użytkowych tj.: temperatura w pomieszczeniach szklarniowych musi odpowiadać wymaganiom roślin egzotycznych i nie może być niższa niż 6°C. Koszt dostarczonego ciepła z sieci miejskiej pokrywa Zamawiający. 26. Zapewnienie opieki weterynaryjnej ptaków. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 27.Pielęgnacja eksponatów botanicznych na ogrodach tematycznych: dbanie o stan kwiatów rabatowych, bylin, drzew i krzewów wysadzonych w ogrodach tematycznych poprzez nawożenie, usuwanie uszkodzonych, złamanych oraz drobnych pędów i gałęzi, formowanie i cięcie, sprawdzanie podpór i wiązań młodych drzewek i krzewów, zabezpieczenie przed wiatrem i mrozem. Cena obejmuje koszty robocizny i środków do nawożenia. 28.Utrzymanie porządku i czystości w obiekcie, na trawnikach, ciągach pieszych, w fontannie. Cena obejmuje robociznę. 29.Zimą odśnieżanie alejek, ciągów pieszych oraz dojść do wolier i obiektów Palmiarni, usuwanie oblodzeń (sopli) na zewnątrz szklarni i budynków. Cena obejmuje koszty robocizny i środków związanych z wykonaniem usługi. 30.Udostępnianie obiektu Palmiarni dla zwiedzających w ustalonych przez Zamawiającego godzinach. Cena obejmuje koszty robocizny. 30.1. W dni wolne i święta: Godziny otwarcia: pawilon główny Palmiarni : od 12.00 - 18.00 Godziny otwarcia Mini zoo na terenie Palmiarni: okres data godziny WIOSNA 1 marzec do 31 maj 10.00 - 19.00 LATO 1 czerwiec do 31 sierpień 10.00 - 19.00 JESIEŃ 1 wrzesień do 30 listopad 10.00 - 18.00 ZIMA 1 grudzień do 28 luty/29 luty 10.00 - 16.00 30.2. W dni robocze: Godziny otwarcia: pawilon główny Palmiarni: okres data godziny LATO 16 kwietnia do 30 września 10.00 - 17.00 ZIMA 1 października do 15 kwietnia 10.00 - 14.00 Godziny otwarcia Mini zoo na terenie Palmiarni okres data godziny WIOSNA 1 marzec do 31 maj 10.00 - 19.00 LATO 1 czerwiec do 31 sierpień 10.00 - 19.00 JESIEŃ 1 wrzesień do 30 listopad 10.00 - 18.00 ZIMA 1 grudzień do 28 luty/ 29 luty 10.00 - 16.00 31.Rozdrabnianie, zagospodarowanie i utylizowanie we własnym zakresie obumarłych roślin oraz odpadów z cięć korekcyjnych i sanitarnych. Cena obejmuje koszty robocizny. 32.Pielęgnacja fauny: ryb, papug, bażantów i pawi poprzez podawanie o stałej porze karmy, zapewnienie czystej wody, oczyszczanie wolier, zapewnienie naturalnego wystroju wolier poprzez wyposażenie w korzenie, gałęzie pełniące role miejsc noclegowych itp. , utrzymanie odpowiednich warunków bytowych ryb i ptaków, zachowanie odpowiedniej higieny wody w zbiorniku i podłoża w wolierach, dezynfekcja preparatem Virkon poideł i misek. Zamawiający informuje, że środek występujący - w opisie przedmiotu zamówienia - pod nazwą producenta został podany przykładowo. Może on być zastąpiony innymi preparatem równoważnym, pod warunkiem użycia nie gorszego środka niż podany, oraz utrzymania zakładanej efektywności. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 33. Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za szkody i straty, które powstały w wyniku niewłaściwie prowadzonej pielęgnacji fauny i flory, dozoru oraz bieżącego utrzymania palmiarni. 34. Obsługa toalety ogólnodostępnej Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 35.Całodobowy (24 godzinny) dozór obiektu Palmiarni w systemie zmianowym. Cena obejmuje koszty robocizny. 36.Udostępnianie Palmiarni zwiedzającym oraz sprawowanie dozoru w budynku Palmiarni nad zwiedzającymi (celem uniknięcia zniszczeń lub kradzieży) w dni powszednie i święta w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. 37.Prowadzenie zajęć edukacyjnych, organizowanie eventów i miejskich imprez tematycznych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Wszystkie koszty bezpośrednie ponosi Zamawiający. Wykaz ptaków stanowi załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz. „Wykaz roślin, eksponatów botanicznych oraz drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej, zlokalizowanych w obiekcie Palmiarni” – inwentaryzacja roślin stanowi załącznik nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe rzeczy, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie rzeczy (przedmiotu zamówienia) RÓWNOWAŻNYCH tj. o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu dokładnego skalkulowania ceny. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców konieczności wykonania prac nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a stwierdzonych podczas wizji lokalnej, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, mających wpływ na cenę oferty – zaleca się Wykonawcy złożenie pisemnego zapytania w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględnione. Szczegółowy przedmiot umowy określają: załącznik nr 1 do projektu umowy – Rozdział 3 siwz - „SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PALMIARNI W LEGNICY” szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy – Rozdział 3 siwz wraz z załącznikami. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) 1) Osoba nadzorująca: - zatrudniona na umowę o pracę przez wykonawcę w wymiarze pełnego etatu. 2) Ogrodnik (osoby do pielęgnacji flory w Palmiarni i na terenie Mini ZOO): - zatrudniona na umowę o pracę przez wykonawcę w wymiarze pełnego etatu. - zatrudniona na umowę o pracę przez wykonawcę w wymiarze min. 1/2 etatu 3) Opiekun zwierząt : - zatrudniona na umowę o pracę przez wykonawcę w wymiarze min. 1/2 etatu, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77311000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,- PLN – słownie: piętnaście tysięcy złotych Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie – nazwa wpłacającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 6) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 7) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział 3 wraz z załącznikami, 8) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 9) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 10) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3.1 „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz polegał będzie na osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 11) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie, 12) Wykaz ptaków - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 13) Zatwierdzony „Wykaz roślin, eksponatów botanicznych oraz drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej, zlokalizowanych w obiekcie Palmiarni” - inwentaryzacja roślin - - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 14) W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach