Przetargi.pl
Utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy Żabia Wola

Urząd Gminy Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578199 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2010-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578199, fax. 046 8578181
    REGON: 00054825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy Żabia Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis przedmiotu zamówienia. 1. Opiekę nad bezdomnymi psami z terenu gminy Żabia Wola przekazanymi do schroniska 2. Zapewnienie właściwych pomieszczeń oraz warunków bytowania, dla psów, które będą przebywać w schronisku, przez co rozumie się równie trzymanie zwierząt w pomieszczeniach umożliwiających swobodne poruszanie się zwierząt. Zaznacza się również, że w schronisku należy przestrzegać zasady wydzielania pomieszczeń dla zwierząt agresywnych i chorych. 3. Zapewnienie psom wystarczających ilości karmy i stałego dostępu do wody według obowiązujących norm. 4. Zapewnienie psom opieki weterynaryjnej przez co należy rozumieć: a. kontrolę stanu zdrowia zwierzęcia b. profilaktykę i leczenie c. zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych d. szczepienie przeciwko wściekliźnie 5. Utrzymanie psów do momentu sprzedania, adopcji, śmierci lub uśpienia, w przypadkach określonych odrębnymi przepisami. W przypadku wystąpienia adopcji, śmierci w tym śmierci przez uśpienie konieczne jest udokumentowanie tego zdarzenia poprzez wydanie zaświadczenia lekarskiego lub przekazanie umowy adopcji do Urzędu Gminy wraz z comiesięcznym rozliczeniem. 6. Opieki wymaga następująca ilość zwierząt: - 13 przebywających obecnie w schronisku, które należy przetransportować do nowego schroniska i zapewnić opiekę. - 13 psów, które przewidywane są do odłowienia w 2011r razem 26 sztuk psów do końca 2011r. 3. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako iloczyn wykonanych jednostek rzeczowych i stawek oferowanych. W ofercie należy podać ceny jednostkowe za usługę a. Cena jednostkowa zawiera: również cenę zapewnienia i pracy sprzętu potrzebnego do jego transportu i realizacji zamówienia. b. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. c. Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym Oferentem. 2) Rozliczenie realizowane będzie na podstawie miesięcznych faktur za rzeczywiście wykonaną usługę według cen jednostkowych. 3) Podstawą rozliczenia faktury będzie złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez Zamawiającego miesięcznego sprawozdania z realizacji usług. 4) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 5) Wykonawca może żądać podwyższenia umówionego wynagrodzenia, jeżeli w toku realizacji zajdzie konieczność przeprowadzenia usług dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym. 6) Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli usługi dodatkowe zostały wykonane bez uzyskania pisemnej uprzedniej zgody zamawiającego. 4. Wymagania stawiane wykonawcy 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodny z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. 5) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 5. Wymagania dotyczące gwarancji. . 1) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 3 dni od zgłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabiawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach