Przetargi.pl
Utrzymanie w ruchu i konserwacja dźwigów osobowych zainstalowanych w budynkach Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie przez okres 3 lat

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w ruchu i konserwacja dźwigów osobowych zainstalowanych w budynkach Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie przez okres 3 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w ruchu i konserwacja dźwigów osobowych zainstalowanych w budynkach Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. ZAKRES CZYNNOŚCI STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: a) Czynności konserwacyjne w zakresie zgodnym z wymaganiami instrukcji konserwacji dźwigów, wydanej przez producentów i obowiązujących przepisów Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) w godz. 700 - 1500 . b) Usługi pogotowia dźwigowego w godz. 700-1500 oraz całą dobę w dniach wolnych od pracy. c) Sprawdzenie skuteczności zerowania i ochrony przeciwpożarowej instalacji elektrycznej dźwigów. d) W przypadku awarii dźwigu objętego umową przystąpić do jej usunięcia w ciągu 2 godzin, licząc od czasu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego Wykonawcy, z wyjątkiem godzin nocnych tj. 22?? - 7??. e) Uzyskanie potwierdzenia wykonania usługi w protokole odbioru lub w karcie pracy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. f) Dokonywanie stosownych zapisów w księgach rewizyjnych dźwigów. g) Zgłaszanie dźwigów we właściwym czasie do kontroli technicznej w UDT. h) Przygotowanie dźwigów do kontroli UDT, prowadzenie czynności wymaganych w trakcie prowadzenia kontroli przez Inspektora oraz realizacja zaleceń i uwag pokontrolnych. i) Drobne naprawy łącznie z kosztami wymienionych części niezależnie od częstotliwości ich występowania w zakresie wymiany: cewek, kontaktów i przeciw kontaktów drzwiowych, styków, gałek, żarówek, przycisków, wkładek bezpiecznikowych, elementów zamka i rygla, itp. j) Do napraw głównych zalicza się między innymi: naprawę zespołu napędowego, wymianę aparatury sterowej, wymianę lin nośnych, naprawę lub wymianę kabiny, naprawę lub wymianę drzwi przystankowych, wymianę kabli zwisowych, naprawę lub wymianę silnika. 2. Prace konserwacyjne mogą być wykonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia wydane na podstawie ustawy o dozorze technicznym oraz rozporządzenia w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie realizacji umowy sprawdzenie uprawnień posiadanych przez osoby konserwujące urządzenia. 4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Realizacja usługi następować będzie przez okres 3 lat od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną częścią niniejszej specyfikacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach