Gmina Stronie Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 57-550 Stronie Śląskie, ul. Kościuszki 55
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8117719 , fax. 74 811 77 32
- Data zamieszczenia: 2014-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stronie Śląskie
ul. Kościuszki 55 55
57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 8117719, fax. 74 811 77 32
REGON: 89071816500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie w czystości terenu parku Morawka wraz z placem zabaw zlokalizowanego na działce gminnej nr 551 przy ul. Kościuszki w Stroniu Śląskim w terminie od 01.05.2014 r. do 30.04.2016 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Utrzymanie w czystości parku Morawka wraz z placem zabaw zlokalizowanego na działce gminnej nr 551 przy ul. Kościuszki w Stroniu Śląskim w okresie od 1 kwietnia 2014 roku do 30 kwietnia 2016 roku. - powierzchnia całkowita parku - około 4,0 h. - powierzchnia trawników - około 3,50 h. - długość żywopłotu - około 100,0 mb. - powierzchnia ogródka skalnego - około 15 m2. - ławki parkowe o konstrukcji stalowej, siedziska i oparcia drewniane - 12 szt. - kosze na odpady wykonane z drewna o konstrukcji stalowej - 20 szt. - powierzchnia placu zabaw wliczona jest w powierzchnię całkowitą parku. 1)Utrzymanie czystości polegać będzie na: Codziennym zbieraniu pojawiających się śmieci. Istniejące na terenie parku oraz na koronie tamy kosze na śmieci należy opróżniać po ich zapełnieniu, nie rzadziej jednak niż jeden raz na trzy dni. Niedopuszczalne jest składowanie śmieci oraz odpadów roślinnych (opadłe liście z drzew, gałęzie, skoszona trawa) na terenie parku. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z podmiotem posiadającym stosowne uprawnienia do składowania tego rodzaju odpadów, a rachunek (kserokopię) za składowanie należy załączać do każdego rachunku przedkładanego Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca wykonanej pracy. 2) Utrzymanie trawników. Wysokość odrostu roślinności na trawnikach nie może przekraczać 10 cm. W wypadku zaniku roślinności np. wskutek wydeptania, rozkopania itp.), należy niezwłocznie miejsca takie zrekultywować poprzez uzupełnienie ziemią i posiać mieszankę traw. Dopuszcza się pozostawienie w trawniku skoszonej roślinności jedynie w wypadku jej rozdrobnienia i rozproszenia w taki sposób, aby nie zanieczyszczały powierzchni trawników. 3) Utrzymanie alejek parkowych - powierzchnia około 3500,00 m2 Pojawiające się nierówności i ubytki w nawierzchni alejek(np. wskutek erozji wodnej ) należy na bieżąco wyrównywać przy użyciu grysu marmurowego zakupionego przez Zamawiającego. Zakupiony grys marmurowy dostarcza Wykonawca własnym transportem z Firmy OMYA w Romanowie. Pojawiające się na alejkach zachwaszczenia należy na bieżąco usuwać. W okresach opadu śniegu należy odśnieżać alejkę parkową biegnącą wzdłuż ul. Kościuszki w sposób umożliwiający swobodne i bezpieczne przejście osób. 4) Utrzymanie drzew i krzewów. Należy na bieżąco przycinać gałęzie drzew i krzewów wkraczające w skrajnię alejek o szerokości równej szerokości alejki i wysokości 3,00 m. Gałęzie połamane oraz uschnięte należy usuwać na bieżąco każdego dnia. Rosnący wzdłuż ul. Kościuszki żywopłot o długości około 100,00 mb., należy formować, poprzez przycinanie - dwa razy w ciągu roku. 5) Utrzymanie ogródka skalnego: Polega na odchwaszczaniu i uzupełnianiu roślinami skalnymi. 6) Konserwacja urządzeń parkowych i utrzymanie w pełnej sprawności : Należy prowadzić bieżącą naprawę uszkodzonych elementów ( np. ławek, koszy na śmieci oderwane deski, listwy złącza itp. ) oraz malowanie ławek. W wypadku zniszczeń wymagających wymiany większego elementu, Wykonawca zabezpieczy uszkodzenia w taki sposób, aby osoby korzystające z urządzeń parkowych nie były narażone na niebezpieczeństwo. W tym przypadku Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego na piśmie o zdarzeniach z opisem przedmiotu szkody. 7) Utrzymanie placu zabaw. Polega na: 1. Utrzymaniu w ciągłej czystości przez cały okres trwania umowy. 2. Utrzymanie w stanie bezpiecznym dojść do urządzeń zabawowych oraz terenu pod nimi poprzez posypywanie piaskiem, celem zabezpieczenia przed poślizgiem. 3. Przestrzeganiu właścicieli psów, co do zakazu wprowadzania tych zwierząt na teren placu zabaw. 4. Malowaniu i konserwacji urządzeń zabawowych. 5. Utrzymaniu urządzeń zabawowych. Wykonawca ma obowiązek dbać o ich stan techniczny na bieżąco. W trosce o bezpieczeństwo bawiących się dzieci należy przeprowadzać konserwację, naprawy, dokręcać elementy poluzowane. 6. Zgłaszać bezpośrednio Straży Miejskiej tel. 74/8743 189 lub Policji tel. 74/8141 172 fakty dewastacji i uszkodzeń dokonanych przez sprawców znanych lub nieznanych. 7. Zabezpieczeniu powstałych uszkodzeń elementów placu zabaw w taki sposób, aby osoby korzystające z nich nie były narażone na niebezpieczeństwo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2 000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stronie.dolnyslask.pl w zakładce Ogłoszenia i komunikaty => Przetargi.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z sadzeniem i pielęgnacją materiału szkółkarskiego liściastego na terenie gminy Siechnice
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z sadzeniem i pielęgnacją materiału szkółkarskiego iglastego na terenie gminy Siechnice
Dodano: 2016-07-25 - Zlewnia rzeki Odry- konserwacja wałów przeciwpowodziowych, pow. Wrocław, Oława, Góra, Wołów, Środa Śl. (II koszenie) Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Rzeka Odra, Jezierzyca, Średzka Woda - konserwacja wałów p.powodziowych (II koszenie), gm. Niechlów, Jemielno, Brzeg Dolny, Wińsko, Wołów, Malczyce, Środa Śl., Miękinia 2) Rzeka Odra, Lichawa, Otocznica - konserwacja wałów p.powodziowych (II koszenie), gm. Oława, Jelcz - Laskowice, Siechnice, Czernica, Wrocław
Dodano: 2016-07-20 - Zlewnia rzeki Ślęzy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula), wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, pow. Wrocław, Strzelin
Dodano: 2016-07-12 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-07-08 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-06-02 - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr
Dodano: 2016-06-01 - Zlewnia Odry - konserwacja wałów przeciwpowodziowych
Dodano: 2016-05-20 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-05-20 - Zlewnia rzeki Bystrzycy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Bystrzyca, Strzegomka, Czarna Woda, Potok Sulistrowicki) , m. Wrocław, gm. Katy Wrocławskie, Mietków, Sobotka
Dodano: 2016-05-11