Przetargi.pl
Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej oraz bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej.

Miasto Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 15 67 , fax. 46 858 15 11
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1
    96300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 15 67, fax. 46 858 15 11
    REGON: 75014865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zyrardow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej oraz bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dla zamówienia p.n.: utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej oraz bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie utrzymania w czystości i drożności kanalizacji deszczowej w tym m.in.: 1) prowadzenie monitoringu drożności kanalizacji nie rzadziej niż 2 razy do roku i przekazanie Zamawiającemu informacji o stanie technicznym kanalizacji deszczowej; 2) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej; 3) prowadzenie okresowych badań jakości wód opadowych (akredytowanych) zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany przy każdorazowym wykonaniu badań jakości wód do przedłożenia dokumentu (certyfikatu) potwierdzającego, iż badania zostały wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze; 4) prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów- prowadzenie Książek Eksploatacji kanalizacji deszczowej; 5) czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami oraz wywóz osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym - 135 szt. wpustów rocznie; 6) czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym - 90 szt. studni rocznie; 7) udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym przy łącznej długości kanalizacji deszczowej wynoszącej 45 009 m.b. Wykonawca zobowiązuje się do bieżących i awaryjnych napraw elementów systemu kanalizacji deszczowej w następującym zakresie: 1) uzupełnianie lub wymianę na bieżąco pokryw od włazów studni rewizyjnych i rusztów wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej; 2) wymianę włazów studni rewizyjnych i kompletów wpustów ulicznych oraz płyt nastudziennych na sieci kanalizacji deszczowej; 3) bieżące naprawy, wymiana uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej; 4) wymianę i dołożenie kręgów betonowych w studniach kanalizacyjnych; 5) zapewnienie pogotowia technicznego do wykonania prac objętych zakresem umowy przez 24 h/ dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy; 6) zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego; 7) wykonanie przeglądu kanałów deszczowych według potrzeb, po uzyskaniu informacji od Zamawiającego; 8) wykonanie prac uzupełniających, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia (studnia, wpust, wylot) po uzyskaniu informacji od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90641000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku do oferty dołączyć należy ustanowione przez wykonawców pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w ofercie podpisane przez siebie dokumenty, o których mowa w rozdz. VI pkt 6.2 SIWZ. Inne dokumenty, które mają zostać załączone: Kosztorysy ofertowe, które będą miały charakter pomocniczy oraz harmonogram. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług. Kserokopie posiadanych uprawnień przez osoby skierowane do realizacji zamówienia. Dokument wymieniony w pkt 6.4. 1) (wykaz usług) oceniany będzie łącznie dla konsorcjum, jako podmiotu dysponującego potencjałem i doświadczeniem, na które składa się potencjał i doświadczenie jego poszczególnych członków. Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach