Przetargi.pl
Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Grudziądza

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 510 233 , fax. 564 510 233
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 510 233, fax. 564 510 233
    REGON: 87111883300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Grudziądza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem urządzeń wodnych na terenie miasta Grudziądza, w celu zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego i funkcjonalnego urządzeń wodnych, przeciwdziałania niekorzystnym zjawiskom tamowania swobodnego przepływu wód oraz ochrony przed powodzią. Utrzymanie urządzeń wodnych polega na ich bieżącej konserwacji obejmującej wykaszanie roślin ze skarp i dna urządzeń, odmulanie dna cieku, udrażnianie przepływu, usuwanie zatorów i zanieczyszczeń. Zamówienie podzielono na dwie części. 1) Część 1 obejmuje zadania nr 1 i nr 2. 2) Część 2 obejmuje zadania nr 3 i nr 4. Zadanie nr 1 – Konserwacja 20 obiektów urządzeń wodnych: 1) Rowu Granicznego – o długości 970 m, 2) Rowu Szkolnego – o długości 2.140 m, 3) Rowu Cegielnianego – o długości 2.474 m, 4) Rowu w Owczarkach od ul. Tulipanowej – o długości 525 m, 5) Rowu Tarpnieńskiego (poprzednio Rów Hermana A) – o długości 3.479 m, 6) Rowu w rejonie ul. Szuwarowej – o długości 530 m, 7) Rowów przy ROD „Meliorant” – o długości 340 m, 8) Rowu Policyjnego – o długości 465 m, 9) Rowu Jajczarskiego – o długości 1.045 m, 10) Rowu przy ROD „Narcyz” – o długości 160 m, 11) Rowu przy Drodze Kurpiowskiej – o długości 80 m, 12) Rowu C przy Trasie Średnicowej – o długości 960 m, 13) Rowu od ul. Łukasiewicza do Rowu C – o długości 100 m, 14) Rowów przy ROD „Świt” – o długości 620 m, 15) Rowu przy ul. Łukasiewicza – o długości 570 m, 16) Rowu Metalowiec – o długości 470 m, 17) Rowu Warszawskiego – o długości 320 m, 18) Rowu R-A1 – o długości 1.300 m, 19) Rowu przy ul. Kossaka – o długości 90 m, 20) Rowu od PKP przy Drodze Łowickiej do zbiornika retencyjnego – o długości 2.010 m. Szczegółowy zakres prac i warunki realizacji zadania nr 1 określa załącznik do SIWZ – Konserwacja 20 obiektów urządzeń wodnych. Lokalizację urządzeń wodnych i ich rozmieszczenie na terenie miasta Grudziądza określają załączniki do SIWZ – „Wykaz urządzeń wodnych do konserwacji – zadanie nr 1” oraz mapki z urządzeniami wodnymi oznaczone numerami od 1 do 5. Numery urządzeń w wykazie odpowiadają numerom urządzeń oznaczonych na mapkach. Zadanie nr 2 – Usuwanie niedrożności i zatorów na Rowie Tarpnieńskim i Rowie Jajczarskim. Szczegółowy zakres prac i warunki realizacji zadania nr 2 określa załącznik do SIWZ – Usuwanie niedrożności i zatorów na Rowie Tarpieńskim i Rowie Jajczarskim. Część 2: Zadanie nr 3 – Konserwacja Kanału Trynka w km 0+670 – 4+300 tj. na odcinku 3.630 mb od ul. Curie-Skłodowskiej do mostu przy ul. Granicznej w Grudziądzu. Szczegółowy zakres prac i warunki realizacji zadania nr 3 określa załącznik do SIWZ – Konserwacja Kanału Trynka w km 0+670 – 4+300 tj. na odcinku 3.630 mb od ul. Curie-Skłodowskiej do mostu przy ul. Granicznej w Grudziądzu. Zadanie nr 4 – Usuwanie niedrożności i zatorów na Kanale Trynka. Szczegółowy zakres prac i warunki realizacji zadania nr 4 określa załącznik do SIWZ – Usuwanie niedrożności i zatorów na Kanale Trynka. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: Część 1: wykaszanie roślin, wygrabianie skoszonego porostu, usuwanie roślin korzeniących się w dnie, usuwanie namułu, rozplantowanie urobku po odmuleniu, oczyszczanie przepustów; Część 2: wykaszanie roślin, usuwanie roślin korzeniących się w dnie, wygrabianie skoszonego porostu. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na żądanie Zamawiającego dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, zanonimizowane kopie umów o pracę, zgłoszenia pracowników do ZUS i potwierdzenie opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie miał prawo kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia, poprzez żądanie przedłożenia następujących dokumentów: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, zanonimizowanych kopii umów o pracę, zgłoszeń pracowników do ZUS i potwierdzeń opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności na: część 1: wykaszanie roślin, wygrabianie skoszonego porostu, usuwanie roślin korzeniących się w dnie, usuwanie namułu, rozplantowanie urobku po odmuleniu, oczyszczanie przepustów, część 2: wykaszanie roślin, usuwanie roślin korzeniących się w dnie, wygrabianie skoszonego porostu, lub niezłożenie żądanych przez Zamawiającego dowodów w wyznaczonym terminie, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci kary umownej w wysokości 5 % wynagrodzenia ustalonego za wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w stosunku do wszystkich części. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90721800-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach