Gmina Rząśnik ogłasza przetarg
- Adres: 07-205 Rząśnik, ul. Jesionowa 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6792091, 6792100 , fax. 029 6792099
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
ul. Jesionowa 3 3
07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie
tel. 029 6792091, 6792100, fax. 029 6792099
REGON: 55066810800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie tragowiska wiejskiego w msc. Rząśnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie targowiska wiejskiego w miejscowości Rząśnik Zamówienie obejmuje: - sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem targowiska wiejskiego, - wyznaczanie miejsc nadzór nad prawidłowym ustawieniem stoisk handlowych, - prowadzenie targowiska z poszanowaniem praw osób prowadzących działalność handlowa oraz kupujących, - przestrzeganie regulaminu targowiska, - przebywanie na targowisku wiejskim w każdy czwartek oraz innych terminach wg potrzeb, - przedstawienie spraw dotyczących targowiska inspektorowi ds. gospodarki komunalnej, - przestrzeganie Uchwały Rady Gminy Rząśnik Nr VII/38/2007 z dnia 29.05.2007 w sprawie ustalenia dziennych stawek opłaty targowej, zarządzenia poboru opłaty targowej w formie inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia inkaso. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy według załącznika nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych załącznik nr 2 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt ustawy. 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Inne dokumenty, których zamawiający będzie żądał w złożonej ofercie: 1) kserokopia dowodu wniesienia wadium,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa 240 parkomatów Parkeon, znajdujących się w południowej części Śródmieścia w Warszawie.
Dodano: 2015-10-23 - Pobieranie opłat za parkowanie z wykorzystaniem telefonu komórkowego w Warszawie.
Dodano: 2015-08-21 - pobieranie opłaty targowej w okresie od dnia 1 grudnia 2014 r. do dnia 30 listopada 2015 r. na terenie Dzielnicy Wola, w imieniu inkasenta - Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przez osoby fizyczne, na podstawie umowy zlecenia
Dodano: 2014-10-01 - Pobieranie opłat za parkowanie z wykorzystaniem telefonu komórkowego. Nr postępowania DZP/60/PN/57/14
Dodano: 2014-07-22 - pobieranie opłaty targowej w okresie od dnia 1 stycznia 2014 r. do dnia 30 listopada 2014 r. na terenie Dzielnicy Wola, w imieniu inkasenta - Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przez osoby fizyczne, na podstawie umowy zlecenia
Dodano: 2013-11-28 - Pobieranie opłaty targowej w miesiącach styczeń - grudzień 2013 r. na terenie Dzielnicy Wola w imieniu inkasenta - Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przez osoby fizyczne na podstawie umowy zlecenia.
Dodano: 2012-12-13 - Pobieranie opłaty targowej w miesiącach styczeń - grudzień 2012 r. na terenie Dzielnicy Wola w imieniu inkasenta - Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przez osoby fizyczne na podstawie umowy zlecenia.
Dodano: 2011-11-08 - Pobieranie opłat za parkowanie z wykorzystaniem telefonu komórkowego
Dodano: 2011-08-02 - Pobieranie opłaty targowej w miesiącach styczeń-grudzień 2011 r. na terenie Dzielnicy Wola w imieniu inkasenta - Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przez osoby fizyczne na podstawie umowy zlecenia
Dodano: 2010-12-01 - Pobieranie opłat za parkowanie z wykorzystaniem telefonu komórkowego
Dodano: 2010-11-10