Przetargi.pl
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy .

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy . Przedmiot zamówienia: - Pielęgnacja trawników: renowacja, bieżące grabienie murawy, nawadnianie, nawożenie pogłówne, sezonowe sprzątanie trawników, utrzymanie w czystości, - Prace w ogródkach jordanowskich: oczyszczanie, okresowa wymiana piasku w piaskownicach, bieżące oczyszczanie piasku w piaskownicach, - Drzewa i krzewy: zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew, formowanie drzew parkowych, usuwanie odrostów, pielęgnacja krzewów, - Żywopłoty: pielęgnacja istniejących żywopłotów, formowanie, strzyżenie odrostów, - Kwiaty jednoroczne i wieloletnie ( rabaty, donice ), obsadzanie kwiatami jednorocznymi rabat kwiatowych i gazonów, obsługa gwarancyjna z pielęgnacją wykonanych nasadzeń kwiatów. Pielęgnacja kwiatów wieloletnich na rabatach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 2.) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym ): 2.1. wykazać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej usługi polegającej na konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych o wartości zamówienia min. 60 000zł brutto lub nasadzenia , pielęgnacja i wycinka drzew o wartości zamówienia min. 60 000 zł brutto . 2.2. dysponowanie ( w przypadku możliwości udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu), min - 1 szt. mechanicznego środka transportu towarowego tj samochodu ze skrzynią ładunkową lub ciągnika z przyczepą - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych do utrzymania trawników dywanowych o mocy min. 2,5 kM - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych typu podkaszarki lub kosy spalinowe do utrzymania terenów nie urządzonych tj takich jak pobocza, nieużytki, skarpy , , - min 1. szt. nożyc spalinowych do żywopłotów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu, c) wykaz doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej usługi polegającej na konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych o wartości zamówienia min. 60 000zł brutto lub nasadzenia , pielęgnacja i wycinka drzew o wartości zamówienia min. 60 000 zł brutto ; oraz dołączeni dokumentów od zamawiających potwierdzających, że usługi te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.) d) wykaz dysponowania ( w przypadku możliwości udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu), minimum - 1 szt. mechanicznego środka transportu towarowego tj samochodu ze skrzynią ładunkową lub ciągnika z przyczepą - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych do utrzymania trawników dywanowych o mocy min. 2,5 kM - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych typu podkaszarki lub kosy spalinowe do utrzymania terenów nie urządzonych tj takich jak pobocza, nieużytki, skarpy , , - min 1. szt. nożyc spalinowych do żywopłotów W przypadku możliwości udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu . Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie ponadto § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach