Przetargi.pl
Utrzymanie terenów zielonych na nieruchomościach będących własnością i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Chojnicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Bankowa 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3975009 , fax. 052 3975009
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. Bankowa 13 13
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3975009, fax. 052 3975009
    REGON: 09162728300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie terenów zielonych na nieruchomościach będących własnością i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Chojnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie terenów zielonych na nieruchomościach będących własnością i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Chojnicach w zakresie : -koszenia trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy -przycinania żywopłotów wraz ze zgrabieniem i wywozem urobku -pielęgnacji zieleni, ciągów komunikacyjnych, wygrabienie i wywóz urobku, zebranie śmieci (dot. nieruchomości przy ul. Gdańskiej 16a i ul. Dworcowej 24)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych : -posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków: -przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia -niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania: ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Zał.1_Formularz oferty (na załączonym druku), -Zał.2_Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu jw. zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych wymogów w postaci: - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych oraz zaświadczenie z ZUS-u o opłacaniu składek ubezpieczeniowych - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zał.3_Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. -Zał.4_ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. -Zał.5_Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń o których mowa w zał. 4. -Zał.6_Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Zał.7_Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach