Przetargi.pl
Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Częstochowie w latach 2010-2012 w n/w rejonach: Rejon I - Centrum - powierzchnia ok. 12 ha; Rejon II - Tysiąclecie - powierzchnia ok. 46 ha; Rejon III - Północ - powierzchnia ok. 28 ha; Rejon IV - Grabówka - powierzchnia ok. 32 ha; Rejon V - Zawodzie - powierzchnia ok. 35 ha; Rejon VI - Raków - powierzchnia ok. 28 ha; Rejon VII - Parki Podjasnogórskie - powierzchnia ok. 12 ha; Rejon VIII - DK-1 - powierzchnia ok. 23 ha; Rejon IX - Las Aniołowski - powierzchnia ok. 18 ha

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Częstochowie w latach 2010-2012 w n/w rejonach: Rejon I - Centrum - powierzchnia ok. 12 ha; Rejon II - Tysiąclecie - powierzchnia ok. 46 ha; Rejon III - Północ - powierzchnia ok. 28 ha; Rejon IV - Grabówka - powierzchnia ok. 32 ha; Rejon V - Zawodzie - powierzchnia ok. 35 ha; Rejon VI - Raków - powierzchnia ok. 28 ha; Rejon VII - Parki Podjasnogórskie - powierzchnia ok. 12 ha; Rejon VIII - DK-1 - powierzchnia ok. 23 ha; Rejon IX - Las Aniołowski - powierzchnia ok. 18 ha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Częstochowie w latach 2010-2012 w n/w rejonach: Rejon I - Centrum - powierzchnia ok. 12 ha; Rejon II - Tysiąclecie - powierzchnia ok. 46 ha; Rejon III - Północ - powierzchnia ok. 28 ha; Rejon IV - Grabówka - powierzchnia ok. 32 ha; Rejon V - Zawodzie - powierzchnia ok. 35 ha; Rejon VI - Raków - powierzchnia ok. 28 ha; Rejon VII - Parki Podjasnogórskie - powierzchnia ok. 12 ha; Rejon VIII - DK-1 - powierzchnia ok. 23 ha; Rejon IX - Las Aniołowski - powierzchnia ok. 18 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5, 6, 7, 7a, 8, 8a, 9, 9a, 10, 10a, 11, 11a, 12, 12a, 13, 13a, 14, 14a, 15, 15a do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Rejon I - Centrum - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); Rejon II - Tysiąclecie - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); Rejon III - Północ - 6.600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych); Rejon IV - Grabówka - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych); Rejon V - Zawodzie - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Rejon VI - Raków - 6.600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych); Rejon VII - Parki Podjasnogórskie - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); Rejon VIII - DK-1 - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Rejon IX - Las Aniołowski - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)Udokumentują wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług o podobnym charakterze, tzn. polegających na pielęgnacji zieleni na terenach publicznie dostępnych (tereny zieleni miejskiej, osiedlowej oraz otwarte tereny zieleni przyzakładowej, przyszkolnej, towarzyszącej urzędom, instytucjom użyteczności publicznej i obiektom sakralnym, handlowym i biurowym), w zakres których wchodziły między innymi: koszenie trawników, sadzenie roślin wraz z pielęgnacją po posadzeniu, pielęgnacja kwietników lub grup krzewów i drzew, w tym cięcia pielęgnacyjne. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował w jednym lub kilku zamówieniach w/w usługi o łącznej wartości brutto min. 100.000,00 zł. UWAGA: Powyższy warunek dotyczy wszystkich rejonów: I-IX. 3)Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a)dysponują min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika robót z uprawnieniami do kierowania pracami w zorganizowanej zieleni zabytkowej. Osoba taka musi posiadać: wykształcenie i praktykę zawodową wymaganą w § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579); b)dysponują min. 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą wykonywać prace techniczne posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac w zorganizowanej zieleni zabytkowej, zgodnie z rozporządzeniem jak wyżej, tj. posiadającymi uprawnienia, o których mowa w § 13 w/w rozporządzenia lub spełniają warunki § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku. UWAGA: Powyższy warunek dotyczy tylko rejonu VII - Parki Podjasnogórskie. 4)Zobowiążą się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, (wg załącznika nr 3 do SIWZ), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5.2. SIWZ. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację miejsca wykonywania usług, opis wykonanych usług wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług, wartość brutto zrealizowanych usług, nazwę, adres i telefon Zamawiającego. b)Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. -dla warunku 3): a)Sporządzony przez Wykonawcę - wg załącznika nr 4 do SIWZ wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował, które będą: -pełnić funkcję kierownika robót wraz z jej uprawnieniami do kierowania pracami związanymi z zielenią, o których mowa w § 13 lub dokumentami wymaganymi § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150, poz. 1579). Dokumenty, o których mowa w § 8 ust. 3 w/w Rozporządzenia, mogą być zastąpione pismem właściwego konserwatora zabytków potwierdzającym posiadanie wymaganych kwalifikacji; -wykonywać prace techniczne wraz z ich uprawnieniami do wykonywania prac technicznych związanych z zielenią, o których mowa w § 13 lub dokumentami wymaganymi § 8 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150, poz. 1579). Dokumenty, o których mowa w § 8 ust. 4 w/w Rozporządzenia, mogą być zastąpione pismem właściwego konserwatora zabytków potwierdzającym posiadanie wymaganych kwalifikacji. UWAGA 1: Dodatkowo należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie osób, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -dla warunku 4: a)Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z warunkami ustalonymi we wzorze umowy wraz ze zobowiązaniem Wykonawcy, że przez cały okres obowiązywania umowy (tj. od daty podpisania umowy do czasu zakończenia wykonywania usługi, tj. do dnia 31.12.2012 r.) będzie on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz przedłoży Zamawiającemu kserokopię polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę po każdorazowym jej odnowieniu w terminie do 3 dni kalendarzowych. Oświadczenie zawarte jest w punkcie 10. Druku Oferta, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b)Kosztorysy ofertowe - wypełnione przedmiary robót stanowiące załączniki nr 7a, 8a, 9a, 10a, 11a, 12a, 13a, 14a, 15a do niniejszej specyfikacji (maksymalnie dla dwóch, wybranych przez Wykonawcę, rejonów). UWAGA 2: Wykonawcy, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze zobowiązani będą, najpóźniej w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy, do złożenia szczegółowej kalkulacji cen podanych w ofercie. c)Dowód wpłaty wadium. UWAGA 3: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów dot. spełniania warunku 1 o których mowa w punktach a), b) i d) niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt c) niniejszego ogłoszenia Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dokumenty, o których mowa w UWADZE 3 w punkcie 1)a, 1)c i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w UWADZE 3 w punkcie 1)b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE 3 w punktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach