Przetargi.pl
Utrzymanie terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie czystości na Rynku w Krapkowicach i ulicach przyległych

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie czystości na Rynku w Krapkowicach i ulicach przyległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Koszenie i pielęgnacja trawników - 147 604 m2 2. przycinanie i pielęgnacja żywopłotów - 14 160 m2 3. pielęgnacja drzew - 220 szt. 4. pielęgnacja zieleni w parkach o łącznej powierzchni - 66 831 m2 5. zakładanie i pielęgnacja nowych trawników i żywopłotów; nasadzanie drzew, krzewów i kwiatów; 6. zamiatanie płyty Rynku - 2 136 m2 ; chodników - 1 590 m2 ; jezdni - 2 178 m2 7. zamiatanie ulic - 7 879 m2 i chodników - 4 126 m2 przyległych do Rynku 8. zamiatanie plantów - 430 m2 i schodów - 80 m2 9. czyszczenie fontanny w Rynku 10. opróżnianie 16 koszy na śmieci na Rynku Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie częstotliwości wykonywania określonych usług oraz ich lokalizacji zawarte są w projekcie umowy, stanowiacej załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, Bank Spółdzielczy w Krapkowicach, nr rachunku 66 8884 0004 2001 0000 7777 0002. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach przy ul. 3-go Maja 17, parter, pokój nr 14. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześniej, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,tj.: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa niżej wg. formuły : spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - tekst jednolity Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z 2005r. 5. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami), 6. wykaz (na zał. nr 4) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na utrzymaniu zieleni miejskiej (koszenie i pielęgnacja trawników, pielęgnacja żywopłotów, pielęgnacja drzew) i utrzymaniu czystości (zamiatanie ulic/placów/chodników oraz odbiór i transport odpadów komunalnych). Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że wykonał należycie przynajmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem czynności wyżej opisane, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. PLN lub że wykonał maksimum dwie takie usługi o zakresie wyżej opisanym, o wartości łącznej nie mniejszej niż 500 tys. PLN. Ponadto Wykonawca winien załączyć do oferty dokument potwierdzający, że wykazane usługi te zostały wykonane należycie, 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 40 tys.PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach