Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, gen. Władysława Andersa 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
REGON: 570766568 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie terenów zieleni gminnej wraz z opróżnianiem koszy na placach zabaw i boiskach w mieście Piła w 2023 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni na placach zabaw obejmującychutrzymanie powierzchni trawnikowych, krzewów i żywopłotów oraz oczyszczanie nawierzchni utwardzonych. Opróżnianie108 szt. pojemników na odpady z czego 27 szt. stanowi własność zamawiającego, natomiast 81 szt. koszy udostępniwykonawca. Typ kosza: kosz z tworzywa sztucznego DINOVA o pojemności 50 l, wykonany z polietylenuniskociśnieniowego wysokiej gęstości, odporny na uszkodzenia mechaniczne i zmiany temperatury, zamontowany na słupkudostosowanym do kosza. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu koszy równoważnych tj. o takich samychparametrach, pojemności oraz 3 szt. pojemników o pojemności 250l, które również wykonawca udostępni zamawiającemu.Prace obejmują:1) koszenie terenów zieleni wraz z zebraniem skoszonej trawy,2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,3) wygrabianie liści z trawników oraz skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,4) wertykulację trawników,5) zbiór papierów i psich odpadów z terenów placów zabaw i boisk,6) oczyszczanie nawierzchni utwardzonych.7) opróżnianie oraz udostępnienie, pojemników na odpady wraz z ich transportem i utylizacją.2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawieumowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy zdnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.).3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostałyokreślone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).4. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy oelektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazemziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchudrogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się takżeposiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2022poz.699 tekst jednolity) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawąo odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekstjednolity) oraz UchwałąNr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości iporządku na terenie miasta Piły.6. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lubczynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadaniamusi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy oodpadach (Dz.U. 2021 r., poz. 779).7. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.8. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W PRZEDSZKOLU W BIEDRUSKU ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SUCHYM LESIE – BUDYNEK PRZY UL. KONWALIOWEJ
Dodano: 2024-07-17 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
Dodano: 2024-06-16 - Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie (2)
Dodano: 2024-06-10 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-05-21 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
Dodano: 2024-04-27 - Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów
Dodano: 2024-04-19 - Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-12 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
Dodano: 2024-03-27