Przetargi.pl
Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w 2023 r.

PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY ogłasza przetarg

  • Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Świętego Huberta 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY
    ul. Świętego Huberta 2
    34-371 Ujsoły, woj. śląskie
    REGON: 071001978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania 5 400 metrów bieżących szlaków zrywkowych na terenie 8 leśnictw Nadleśnictwa Ujsoły 1) Gawłowskie 550 mb2) Okrągłe 1 100 mb3) Złatna 200 mb4) Nickulina 1 000 mb5) Glinka 1 500 mb6) Cicha 350 mb7) Petkówka 500 mb8) Morgi 200 mbpolegające na odtworzenie istniejących szlaków zrywkowych poprzez:- mechaniczne wyrównywanie nierówności nawierzchni szlaków, profilowanie nawierzchni wyrównanie kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3 m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) obejmujące wykopy i przekopy koparkami i spycharkami oraz mechaniczne plantowanie gruntu; - bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej;- usunięcie poprzez ścinkę przeszkadzających drzew i krzewów.Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania 4 900 metrów bieżących szlaków zrywkowych na terenie 5 leśnictw Nadleśnictwa Ujsoły 1) Kiczora 2 700 mb2) Zwardoń 500 mb3) Plaskurówka 400 mb4) Racza 450 mb5) Rycerzowa 850 mbpolegające na odtworzenie istniejących szlaków zrywkowych poprzez:- mechaniczne wyrównywanie nierówności nawierzchni szlaków, profilowanie nawierzchni wyrównanie kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3 m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) obejmujące wykopy i przekopy koparkami i spycharkami oraz mechaniczne plantowanie gruntu; - bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej;- usunięcie poprzez ścinkę przeszkadzających drzew i krzewów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77230000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości odpowiednio w częściach zamówienia:- Części 1 zamówienia - 2 200,00 (słownie: dwa tysiące dwieście i 00/100) zł.- Części 2 zamówienia - 2 000,00 (słownie: dwa tysiące i 00/100) zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Prawa zamówień publicznych, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Rajczy Oddział w Ujsołachnr rachunku: 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu Nr S.270.3.2023 Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w 2023 r. Część .....Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Państwowe Gospodarstwo leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły, 34-371 Ujsoły, ul. Św. Huberta 2,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.6. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Prawa zamówień publicznych.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 Prawa zamówień publicznych.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną