Przetargi.pl
Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie niżej opisane części. CZĘŚĆ 1: UTRZYMANIE SZALETU PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 13 W KAMIENNEJ GÓRZE Przedmiotem zamówienia w ramach części 1 jest całoroczne, tj. od 1 lutego 2021 roku do 31 stycznia 2022 roku utrzymanie szaletu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Broniewskiego 13 (budynek) w Kamiennej Górze. Szalet miejski przy ul. Broniewskiego posiada: - dwie kabiny, jedną umywalkę w toalecie damskiej, - dwie kabiny, jeden pisuar, jedną umywalkę w toalecie męskiej. Budynek ogrzewany jest energią elektryczną, wyposażony jest w zamki wrzutowe na monety. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach świadczonych usług, należało będzie: 1. opracowanie regulaminu korzystania z szaletu miejskiego w ciągu 14 dni licząc od dnia podpisania niniejszej umowy i przedłożenie go celem akceptacji u Zamawiającego, oraz umieszczenie go na budynku w miejscu widocznym dla korzystającego, 2. bieżące utrzymanie w czystości szaletu, placu wokół budynku oraz chodnika prowadzącego do budynku (w tym odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodniku), 3. zaopatrywanie szaletu w środki czystości (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, płyn do mycia rąk, środki dezynfekujące, itp.), 4. ustawienie pojemników na śmieci w ilości zabezpieczającej możliwość ich gromadzenia oraz zapewnienie ich opróżniania na koszt własny Wykonawcy, 5. prowadzenie dozoru nieruchomości, 6. prowadzenie bieżących napraw na koszt własny Wykonawcy, niewchodzących w zakres prac remontowych w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane; przez bieżące naprawy Zamawiający rozumie w szczególności: naprawa spłuczek, czyszczenie syfonów, udrażniania kanalizacji, malowanie szaletu itp., 7. przekazywanie Zamawiającemu, w ciągu 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, pobranych opłat, za korzystanie z szaletu, 8. Informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach szaletu spowodowanych: aktami wandalizmu, niesprzyjającymi warunkami pogodowymi, innymi nieprzewidzianymi sytuacjami w celu podjęcia przez Zamawiającego działań zmierzających do ich usunięcia dla dalszego prawidłowego funkcjonowania i użytkowania. CZĘŚĆ 2: UTRZYMANIE SZALETÓW TYPU TOI - TOI Przedmiotem zamówienia w ramach części 2 jest: • całoroczne, tj. od 1 lutego 2021 roku do 31 stycznia 2022 roku, utrzymanie szaletu miejskiego typu TOI TOI zlokalizowanego na płycie rynku, Plac Wolności w Kamiennej Górze, • sezonowe, tj. od 1 kwietnia 2021 roku do 31 października 2021 roku, utrzymanie szaletów miejskich typu TOI TOI zlokalizowanych przy ul. Lubawskiej oraz przy ul. Jeleniogórskiej - Miejsca Obsługi Rowerzystów przy wybudowanej ścieżce rowerowej w Kamiennej Górze. Kabiny TOI TOI posiadają standardowe wyposażenie - nie posiadają umywalek. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach świadczonych usług, należało będzie: 1. opracowanie regulaminu korzystania z szaletu miejskiego w ciągu 14 dni licząc od dnia podpisania niniejszej umowy i przedłożenie go celem akceptacji u Zamawiającego, oraz umieszczenie go na obiektach w miejscu widocznym dla korzystającego, 2. bieżące utrzymanie w czystości obiektów, 3. monitorowanie obiektów, opróżnianie, oczyszczanie i wywóz nieczystości płynnych w momencie zapełnienia zbiorników, tak, aby zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania z obiektów, 4. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym działaniem sprzętu, 5. bieżące uzupełnianie materiałów higienicznych, 6. ustawienie pojemników na śmieci w ilości zabezpieczającej możliwość ich gromadzenia oraz zapewnienie ich opróżniania na koszt własny Wykonawcy, 7. prowadzenie bieżących napraw na koszt własny Wykonawcy, niewchodzących w zakres prac remontowych w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. Zamawiający informuje, że TOI TOI przy ul. Lubawskiej i Jeleniogórskiej podlegają gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach