Przetargi.pl
Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych oraz schodów ruchomych na terenie miasta Łodzi – z podziałem na 4 części

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych oraz schodów ruchomych na terenie miasta Łodzi – z podziałem na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a)Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych oraz schodów ruchomych na terenie miasta Łodzi – z podziałem na 4 części: Część 1 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych oraz schodów ruchomych na terenie Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Wielopoziomowego Parkingu Podziemnego przy Dworcu Łódź Fabryczna (wykonanie zastępcze) Część 2 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Tramwajowej w Łodzi (wykonanie zastępcze) Część 3 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych na trasie W-Z w Łodzi Część 4 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Niciarnianej w Łodzi b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Tomie I SIWZ : - Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a),- Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b),- Formularzu cenowym dla części 3 zamówienia (Formularz nr 2c), - Formularzu cenowym dla części 4 zamówienia (Formularz nr 2d), Tomie II SIWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia Tomie III SIWZ – ,,Formularze aktu umowy”: Formularz Aktu Umowy dot. części 1 zamówienia, Formularz Aktu Umowy dot. części 2 zamówienia , Formularz Aktu Umowy dot. części 3 i 4 zamówienia. 2. Podział zamówienia na części i ich opis. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2.1. Część 1 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych oraz schodów ruchomych na terenie Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Wielopoziomowego Parkingu Podziemnego przy Dworcu Łódź Fabryczna (wykonanie zastępcze) Przedmiotem części 1 zamówienia jest: utrzymanie bieżące oraz naprawy awaryjne niezwiązane z prawidłową eksploatacją urządzeń i wymiana materiałów eksploatacyjnych 4 szt. dźwigów osobowych producenta Kone OYJ oraz 6 szt. schodów ruchomych producenta Kone Elewators Co. Ltd usytuowanych na terenie dworca Łódź Fabryczna, zlokalizowanych w obszarze Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Wielopoziomowego Parkingu Podziemnego. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zastępcze obowiązków wynikających z umowy nr 90/131/0004/11I/I z dnia 18.08.2011 roku w związku z zawieszeniem realizacji usługi przez obecnego Wykonawcę. Wykonawca musi posiadać do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 autoryzację od Kone Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy dla części 1 zamówienia – Tom III SIWZ. 2.2. Część 2 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Tramwajowej w Łodzi (wykonanie zastępcze) Przedmiotem części 2 zamówienia jest: utrzymanie bieżące oraz naprawy awaryjne niezwiązane z prawidłową eksploatacją urządzeń i wymiana materiałów eksploatacyjnych 2 szt. dźwigów osobowych producenta Lift Service S.A. zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Tramwajowej w Łodzi. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zastępcze obowiązków wynikających z umowy nr 90/131/0004/11I/I z dnia 18.08.2011 roku w związku z zawieszeniem realizacji usługi przez obecnego Wykonawcę. Wykonawca musi posiadać do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 autoryzację od Lift Service S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy dla części 2 zamówienia – Tom III SIWZ. 2.3. Część 3 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych na trasie W-Z w Łodzi Przedmiotem części 3 zamówienia jest: utrzymanie bieżące oraz naprawy awaryjne niezwiązane z prawidłową eksploatacją urządzeń i wymiana materiałów eksploatacyjnych 18 szt. dźwigów osobowych producenta Schindler Inventio AG Szwajcaria zlokalizowanych na trasie W-Z w Łodzi. Wykonawca musi posiadać do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 autoryzację od Schindler Polska Sp. z o. o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 3 zamówienia (Formularz nr 2c), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy dla części 3 zamówienia – Tom III SIWZ. 2.4. Część 4 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Niciarnianej w Łodzi Przedmiotem części 4 zamówienia jest: utrzymanie bieżące oraz naprawy awaryjne niezwiązane z prawidłową eksploatacją urządzeń i wymiana materiałów eksploatacyjnych 4 szt. dźwigów osobowych producenta Kone OYJ zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Niciarnianej w Łodzi. Wykonawca musi posiadać do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 autoryzację od Kone Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 4 zamówienia (Formularz nr 2d), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy dla części 4 zamówienia – Tom III SIWZ. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, dla każdej z części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osoby (dotyczy każdej części zamówienia), która będzie wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na świadczeniu usług konserwacyjnych. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, 1 osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2 niniejszego Tomu SIWZ oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych Opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Formularza z ww. oświadczeniem zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach